|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Dsi eller Ds lite5 åringen skal få DS til jul, og jeg har prøvd å sjekke litt ut.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Dsi eller Ds liteHvis åtteåringen har ds lite tror jeg dere kjøper ds lite til minsten også. Vi har en med dsi og en med ds lite. Dsi-eieren er eldst og kjøpte den selv. Det kule med den er at den har kamera, ellers brukes den som en ds lite. Det er noen nettverksmuligheter også, men de krever at vi setter nettverket til lavere sikkerhet og det er dermed ikke innvilget av it-ansvarlig i familien.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Dsi eller Ds liteEldste snakket om at det var mulig å lagre spillene på dsi, slik at vi slipper håndteringen av spillene til vanlig.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Dsi eller Ds liteVi har ikke oppdaget noen lagring på dsi nei. Men man kan laste ned spill fra dsi-shop, men vi tror ikke det går an å lagre spill fra brikkene. Ungene må i hvertfall fremdeles ha hver sin brikke når de spiller.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dsi eller Ds liteHer fikk frøkna ds lite til bursdagen sin og var fornøyd med det. Ser ikke vitsen med kamera på det i tillegg. Space World har tilbud på både ds lite og dsi. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dsi eller Ds liteVi har kjøpt ds lite til vår 5,5 åring til jul. Vi kjøpte til 979,- på lefdal i går, det var den eneste plassen de hadde rosa igjen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Dsi eller Ds liteDa har jeg akuratt bestilt Ds lite i fargen sølv.
|
![]() |
|
|