Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Quinny zapp ... (igjen)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 16:56   #1
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Quinny zapp ... (igjen)

Hvor lange barn kan sitte i denne? Tenkte hvis man skal bruke den som ferietrille. De trenger jo det til de er ganske store. Hvor gamle er barna deres når de er for store for den? (vet at den tar max 20 kg)

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:11   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny zapp.... (igjen..)

Min 4 åring på 110 cm kan fint sitte i den ved behov. Hun veier 20 kg. Hun begynner å bli litt stor for den nå, men kan fint bruke den fortsatt om hun vil. Vi brukte den som ferietrille til henne i fjor sommer når hun var ca. 104 cm lang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:48   #3
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny zapp.... (igjen..)

Du kan vel ha ganske store barn tenker jeg, tar man bort kalesjen blir det enda mer plass i den.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 18:17   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny zapp.... (igjen..)

Den har jo veldig lang rygg, så den kan nok uansett brukes så lenge barnet trenger trille.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:15   #5
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Quinny zapp.... (igjen..)

Dere som har den: Hvor lang er ryggen?

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 16:40   #6
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Quinny zapp.... (igjen..)

Er den lengre enn en vanlig paraplytrille?

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:01   #7
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Quinny zapp.... (igjen..)

Ingen som gidder å sjekke?? De selger den ikke her, så jeg får ikke sjekket det selv...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 20:56   #8
Nøve
Fullverdig medlem
 
Nøve sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På Kongens berg
Innlegg: 40
Nøve har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Quinny zapp ... (igjen)

Fra setet og til toppen av ryggen målte jeg 51 cm. Under kalesjen var det litt vanskelig å få målt, men ca 56-57 cm. Den er god og lang med andre ord.

Nøve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:18   #9
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Quinny zapp ... (igjen)

Tusen takk, Nøve! Har bestilt meg en!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 07:20   #10
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny zapp ... (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Malaika, her.

Tusen takk, Nøve! Har bestilt meg en!

Jeg også .

Er ikke så sprelsk av meg i fargevalg, så den ble sort. Stilig synes jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 07:46   #11
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Quinny zapp ... (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg også .

Er ikke så sprelsk av meg i fargevalg, så den ble sort. Stilig synes jeg.

Har bestilt sort jeg også!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:47   #12
Smula
Fullverdig medlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 32
Smula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Quinny zapp ... (igjen)

Storesøster satt sist i zappen rundt treårsdagen sin. Hun er akkurat 1 meter. Det blir en bra knekk i knærne, men ryggen er mer enn lang nok.

Smula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 18:36   #13
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Quinny zapp ... (igjen)

Dere kommer ikke til å angre over å ha bestillt Zapp. Kjempe fin vogn!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no