|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådVi bor i et oppussingsobjekt fra 40- 50- 60- og 2000-tallet. Grunndelen er fra slutten av 40-åra (bygd av billigste materialer sånn i etterkrigstida). I løpet av åra har det vokst med 3 tilbygg, hvorav ett er det vi som er ansvarlige for.
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådJeg bare foreslår: Meld dere på Sinnasnekker Otto på TVN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådSå spennende, her vil jeg følge med videre altså!
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådVi har gjort litt.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådHer er Skatten sitt nye rom. Bildene ble tatt i vår - jeg har bare brukt 6 måneder på å starte denne tråden som jeg da planla!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådTok visst ikke bilde fra vinduet mot den andre kortveggen. Klesskapet står i andre enden. Vanlig fra IKEA, men fine fine knotter
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådÅh, det er mye jobb!
![]() |
#11 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådHøres ut som mye jobb, ja, men tenk så herlig når dere er "ferdig"..! (Ferdig blir en jo aldri når man har hus). Vi har hatt ekstrem oppussing her nå i over et år nå, i tillegg til baby, ser ut til at vi får bad innomhus før jul.. Det er mye stress, men jeg tror det har mye å si hva slags innstilling man har/tar. Lykke til! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådHey, jeg skrøt av dør-motet ditt, men det ble visst borte.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådDytter opp denne. Det ser ut til at det skjer mer i år!
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 01-03-12 kl 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådHer er plantegning av huset vårt. Det er første etasje vi har fokus på nå - kjelleren har vi gjort mye med (selv om det fremdeles mangler lister og maling hist og pist).
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådVi har gjort litt siden vi lagde plantegningene - soverommet helt til venstre er blitt TV-stue. Jeg har lyst til å åpne den litt mer mot stua, men kanskje ha en skyvedør eller noe sånt, slik at man har muligheten til å skjerme.
![]() |
#16 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådSå fint det ble, stilig sminkebord, altså!
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådHvem skulle trodd det, men vi er altså i gang!
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Veien ut av kaos - en slags oppussingstrådJa, det er utrolig deilig! Dette har virkelig hengt over oss lenge, men vi har vært så slitne de siste åra, at oppussing har vært uoverkommelig.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 09-06-12 kl 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|