|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Vanne orkide like ofte når den ikke blomstrer?Overskrifta sier vel sitt, orkideene mine mister blomster, skal jeg fremdeles vanne de en gang i uka?
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Vanne orkide like ofte når den ikke blomstrer?Jeg vanner orkideene mine når jeg husker det, det blir kanskje en gang i uka stort sett. Blomstene kommer igjen omtrent på samme tid hvert år.
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Vanne orkide like ofte når den ikke blomstrer?Jeg har en orkide som bare står der uten blomst. Og så har jeg tre som kommer med nye skudd hele tiden. Det kommer nye skudd hele tiden, og så dreper jeg de blomstene som allerede er kommet, med å overvanne litt, - men det er jo nye på vei hele tiden likevel, så det går jo fint.
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanne orkide like ofte når den ikke blomstrer?Jeg gjør ikke forskjell på vanningen. Vanner grundig ca én gang i uken, om det er blomster eller ei. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vanne orkide like ofte når den ikke blomstrer?Jeg vanner støtt og stadig, eller mest av og til. Mine orkideer har blomstret siden denne tiden i fjor, faktisk.
|
![]() |
|
|