|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kalendergavetips - til mannen!Jeg har klart å overtale mannen til at vi skal ha kalender i år med gaver til de voksne. Da kjøper vi 12 gaver hver.
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Ulike typer juleøl pleier å være en suksess her i huset. Det samme er god sjokolade. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Lue og vanter skal min få, litt deo og marsipangris hvertfall... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Film! Og brett- eller dataspill, om dere liker det, av den sorten som er morsomme for voksne å spille sammen. Vi har noen ganger hatt litt sporadisk kalender for oss voksne - ikke med ting i, men med avtaler om å se en bestemt film eller drikke en bestemt vinflaske eller spille et bestemt spill (vi har hyllene fulle av filmer vi ikke har sett og spill vi aldri får spilt, så vi trenger ikke kjøpe flere, liksom).
|
|
|
#6 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Et stort Legobyggesett som man deler opp i passende dagsporsjoner.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Boxer, slips, CD, flaxkalender eller flaxlodd. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Verktøy i ulike former og str,alt etter om han trenger slikt da.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Mannen fikk 24 ulike øl i fjor, det likte han godt. Jeg har planer om å gjøre det i år og, men egentlig er jeg snurt fordi han ikke gidder å lage til meg så jeg er jammen ikke sikker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Jeg har til nå flaxskalender og flaxslodd noen dager, boxser, strømper, to gensre, to t-shirts, øl noen dager, en dvd, tre bøker, kinobilletter, hudkrem beregnet på menn. Tenkte og skriver noen koselige lapper til han på enkelte av dagen også.
|
|
|
#11 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Trenger det være ting ? Hvis ikke er det koselig med lapper der dere kan gjøre ting sammen. F.eks. invitasjon til koselig middag etter at barna har lagt seg. Massasjeolje og massasje fra deg. Tekst der du skriver hva du setter mest pris på hos mannnen din. Akedag med barna med kakao og bål. Familietur for å lete etter juletre osv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Kalendergavetips - til mannen!Mannen fikk ei akevittflaske med kalenderstreker i fjor. Akkurat nok til en dram hver kveld. Det falt i smak, men passer kanskje ikke så godt når dere skal ha annenhver dag?
|
![]() |
|
|