|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Kalendergaver til mannen min?Har lyst til å overraske kjæresten med julekalender i år, det har vi ikke hatt siden midten av nittitallet.
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kalendergaver til mannen min ?Ølkalender var jo helt genialt. Skal ta en tur på polet til helgen og til en stor Meny etterhvert. Har en øl-elskende mann som kommer til å bli veldig lykkelig.
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergaver til mannen min?Øl virker alltid.
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kalendergaver til mannen min?
Jeg tenkte å sette på noen små fine lapper på flaskene i helgene jeg, med tilbud om litt attåt. *tøs*
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kalendergaver til mannen min?Jeg har foreslått for mannen min at min julekalender kan være han naken med en rød sløyfe der du vet. Men riktig dato på selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kalendergaver til mannen min?
Hehe, glimrende
|
|
|
#10 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kalendergaver til mannen min?Nå er den ferdig. Kjøpt på polet og på Meny og det var ikke noen stor jobb å skaffe 24 ulike sorter. Pakket inn en og en i avispapir med knallrød nummerlapp på.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kalendergaver til mannen min?Jeg kjøper ølet litt sånn når det passer, så jeg har vel dekket de 10 første dagene. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en kurv å ha de i år, som står på stua. Ellers erfarte jeg i fjor at han ikke likte de mørke typene så godt, så i år er jeg på jakt etter lyse varianter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kalendergaver til mannen min?Jeg har kun kjøpt lyst øl, han liker bare det. Kjøpte med en pen, mørkgrønn ølkasse på Meny i går. Skal ta bilde når den er pyntet klar.
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kalendergaver til mannen min?Jeg kan love at dette ble en skikkelig slager ! Han ble faktisk ganske rørt og stolt. Fikk med meg at han fotograferte herligheten for å skryte til kompiser.
|
![]() |
|
|