Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trinny & Susannah hold-inn

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 11:00   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Trinny & Susannah hold-inn

Vurderer sterkt å kjøpe denne til julebord jeg skal på. Er det noen som har denne?, og kan anbefale eller avbefale?. Jeg vipper mellom L og XL. Bør ha XL etter magemål men etter hoftemål holder L i massevis. Usikker hva jeg bør velge. Og om jeg skal ha sort eller hudfarget, tror sort.

Gammel 20-11-10, 11:21   #2
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trinny & Susannah hold-inn

Den såg ganske ok ut, særlig sidan den ikkje går over BH'en og klemmer inn ting som nødvendigvis ikkje skal klemmast flatt Eg har ein sånn hold inn tube-sak, og den gjer meg flat oppe. Ikkje heilt det som var meininga. Kor bestiller du dette da, og er den dyr?

Eg er elles ein fornøgd brukar av korsett og hold-in greier. Den kraftigaste blir lukka med hekter og har spiler. Den gir best effekt. Den som er bilde av over er vel meir moderat vil eg tru. Hold in strømebukse er berre tull, i alle fall på meg.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:25   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har to ulike hold-in underkjoler, begge har ein lei tendens til å rulle opp og ligge som ei pølse rundt magen Vil denne her holda seg nede ?

Gammel 20-11-10, 11:54   #4
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har den der. Jeg anbefaler deg å kjøpe en liten størrelse. Jeg kjøpte str. M etter råd fra den butikken jeg kjøpte den hos, selv om jeg etter målene skulle hatt L. Jeg kommer nok ikke til å bruke min noen fler ganger, har slanket meg litt mer og kunne godt tenkt meg en str S heller.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:55   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Har to ulike hold-in underkjoler, begge har ein lei tendens til å rulle opp og ligge som ei pølse rundt magen Vil denne her holda seg nede ?

Denne holder seg der den skal.

Gammel 20-11-10, 12:06   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

De har de på buyhelse.no, litt dyre men gjør de susen er det verdt det.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har den der. Jeg anbefaler deg å kjøpe en liten størrelse. Jeg kjøpte str. M etter råd fra den butikken jeg kjøpte den hos, selv om jeg etter målene skulle hatt L. Jeg kommer nok ikke til å bruke min noen fler ganger, har slanket meg litt mer og kunne godt tenkt meg en str S heller.

Flott. Tror nok M blir litt lite til meg så satse på L da. Så kan jeg kjøpe din i M når min L blir for liten (på vei nedover )
Flott at den holder seg på plass, lurte på å ta den med shorts istedet men liker ikke at de klemmer på låra og skal kun bruke til kjole.

Gammel 20-11-10, 12:10   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

De har de på buyhelse.no, litt dyre men gjør de susen er det verdt det.

Flott. Tror nok M blir litt lite til meg så satse på L da. Så kan jeg kjøpe din i M når min L blir for liten (på vei nedover )
Flott at den holder seg på plass, lurte på å ta den med shorts istedet men liker ikke at de klemmer på låra og skal kun bruke til kjole.

Du får rope ut.
Jeg vurderte også den med shorts, men så så jeg at det kan bli en smule vanskelig å gå på do med den.

Gammel 20-11-10, 12:25   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Du får rope ut.
Jeg vurderte også den med shorts, men så så jeg at det kan bli en smule vanskelig å gå på do med den.

Ja det er og sant, nytter ikke å træle på do når en er fin i farta..hehe.
Jeg roper ut hvis jeg trenger M. Kan jo hende jeg sender tilbake den jeg får hvis det går med mindre så kan jeg kjøpe din i M.

Gammel 20-11-10, 14:52   #9
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Den føles gjerne litt stram når du tar den på, men den går fort litt ut etter å ha vært på en stund.

Gammel 20-11-10, 14:55   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også interessert hvis du selger den i M og den ikke er så kjempedyr - men da må jeg vite det fort, for jeg trenger den isåfall neste fredag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:13   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Jeg ønsker 350 + porto for den. Den er kun brukt en gang.

Gammel 20-11-10, 15:16   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Kanskje jeg skal forsøke meg på noe sånt? Hvor får jeg kjøpt dette i Oslo sentrum?

Gammel 20-11-10, 15:19   #13
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er også interessert hvis du selger den i M og den ikke er så kjempedyr - men da må jeg vite det fort, for jeg trenger den isåfall neste fredag.

Jeg vil tro at M er for stort til deg. Jeg har str S, og det er helt passe.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:24   #14
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg køer på denne i M!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:42   #15
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har den med "shorts" og de er veldig gode også. Desverre er den for liten for meg nå som jeg har blitt så stor Men det jeg skulle si er at ja, de er veldig gode og jeg kjøper alltid Trinny og Susannah i en str mindre også.

Gammel 20-11-10, 15:47   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, takk for tips Hannah. Da står jeg over.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:56   #17
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor kjøpes denne saken her da?
Og når man bruker ett sted mellom størrelse 44-48...passer den da tro?

Gammel 20-11-10, 22:02   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn (dvask etter-gravid-mage) og jeg synes ikke den funker i det hele tatt, ruller seg opp som bare det. Blir hakke bakke gal av å ha den på, så rådet mitt er å prøve den hjemme før man har den på ute.

Gammel 20-11-10, 23:09   #19
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Hvor kjøpes denne saken her da?
Og når man bruker ett sted mellom størrelse 44-48...passer den da tro?

buyhelse.no.
XL burde passe., uten at jeg vet for sikkert da.

Gammel 20-11-10, 23:10   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har en sånn (dvask etter-gravid-mage) og jeg synes ikke den funker i det hele tatt, ruller seg opp som bare det. Blir hakke bakke gal av å ha den på, så rådet mitt er å prøve den hjemme før man har den på ute.

Vi skal ha rom og overnatte ved første julebord så da går den rett av hvis det blir ubehagelig ja, men satser på den funker fint på meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.