|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Vi trenger virkelig et bad til!Vi er pr. i dag 6 mennesker og 2 katter i huset. Vi har ett baderom med do og dette rommet er 4 m2.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til !Det skjønner jeg godt .Vi er 4 på et toalett og en stort bad typ tre ganger så stort og det er fantastisk etter å ha et sånt lite obosbad i 10 år . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til !To bad med toalett, dobbeldusj og badekar på det ene, toalett og steamdusj på det andre og et lite gjestetoalett i tillegg. Her behøver ingen å holde seg.
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Vi prioriterte 2 skikkelige bad istedet for 1 bad og 1 vaskerom da vi bygde hus. Angrer ikke på det, selv om jeg innimellom savner vaskerom. Men 2 bad er gull verdt når man har 3 barn. I tillegg får vi snart en ekstra do i kjelleren, rett ved kjellerstua, da skal ingen behøve å sloss om tilgangen til do ihvertfall.
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Jeg hadde blitt smågal uten to bad.
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Vi har et toalettrom(bare do og vask),
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Gleder meg til vi igjen flytter inn i hus med lilledo i tillegg til den som er på badet. Nå løser vi litt logistikk med at doen er på et lite rom for seg, ikke på badet.
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Det er fint å dele bad - da kan man få god hjelp.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Her er det luksus, med en do til hver (katta får gjøre fra seg ute). Nå skal riktig nok en av tre bort, men enn så lenge behøver ingen holde seg her i huset heller. Jeg skjønner godt behovet. :sympati:
![]() |
#12 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Vi er også seks i familien og to hunder. Har et lite bad og en ekstra do. Det går, men kreves planlegging. Vi voksne går på badet før de to eldste i hverdagen, og da fungerer det greit. Det slitsomme er at vi bare har enkel vask på badet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Vi har også bare en do, og du kan garantere, at når jeg har viktig ærender der - ja da henger det en snart 5-åring på døra som nesten bæsjer i buksa. |
![]() |
![]() |
#14 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Hehe, ikke helt ukjent scenario.
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Vi har bare et bad på to voksne og to barn. Vi har rom i kjelleren som skal bli kjellerstue, vaskerom og gang men ting tar tid her.... foreløpig er det uinnredet og fungerer som lager/roterom.
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Vi har to - men bruker stort sett bare den ene. Den andre er dog kjekk å ha i nødstilfeller |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Det blir minst en do til her, muligens to. Vi har svært vaskerom i kjelleren som skal bli bad når vi blir rike. Takløft er det som haster mest, vi har bare 3 soverom også.
![]() |
#19 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!En ekstra do med en liten vask og speil er i alle fall gull verdt om en bare har ett bad med doen på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vi trenger virkelig et bad til!Her skal vi også få oss flere dusjer. Ser ett veldig behov for det når "noen" i familien klarer å bruke 3 kvarter for å dusje en liten kropp!! og "noen" er ikke fjortis enda engang!
![]() |
|
|