Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Total subjektiv utblåsning

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 19:46   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Total subjektiv utblåsning

Hva er det som gjør voksne folk til egoistiske dritunger så fort man når stengetid i en butikk?
Føler man seg mere viktig om personalet står og jobber for seg på fritia si?
Jeg er så forbanna lei av å stå å jobbe gratis og ikke komme meg hjem til MINE unger for folk synes det er så greit å handle etter stengetid så de har oss helt for seg selv.
Å be folk dra til helvete er ikke i min jobb beskrivelse. En og annen gang en og annen situasjon jo helt klart man yter da det lille ekstra MEN HVER DAG!!!!! Nesten hver dag er det noen som kommer fem på seks og det er sjeldent ting som haster eller som ikke kunne vært gjort i åpningstia.
Klokka er nå kvart på åtte jeg kom akkurat inn døra jeg fikk ikke sett ungen min i dag fordi noen ikke kunne bestemme seg for om de skulle ha det ene eller det andre og farge og har vi....osv.( jeg har 17min reise tid)Når jeg forsiktig anntyder at vi er stengt min kolega er gravid og sliten er svaret ja om vi ikke er interesert i et salg på nesten 600kr så...

NEI JEG DRITER I ET SALG PÅ 600kr LÆR DEG FOLKESKIKK DIN SOPP!!!!(tenkte jeg)

sur

era er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.