Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mascara som ikke drysser

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-10, 13:59   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Mascara som ikke drysser

Jeg har problemer med at de fleste mascaraer drysser. Jeg har funnet en som heter Blinc som ikke gjør det, men jeg liker egentlig ikke finishen den gir. Så derfor spør jeg om råd. Er det noen av dere som er plaget med at mascaraen drysser som kan gi meg tips. Gode merker? Er det noe man kan ha på vippene som gjør at det ikke drysser?

Hilsen vaskebjørnen...

Gammel 23-11-10, 14:00   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mascara som ikke drysser

Jeg har god erfaring med Lancôme sine mascaraer.

Gammel 23-11-10, 14:06   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Helena Rubenstein nå - Den drysser lite. Forøvrig vil jeg anta at dette er veldig individuelt - for jeg synes Lancôme sine drysset kjempemye.

Gammel 23-11-10, 14:10   #4
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har berre funne ein som ikkje drysser på meg. Det er Kanebo 38 grader. Den er vannfast også, og skal fjernast med varmt vatn og forsiktig tørking når mascaraen slepper taket (skjer ved varme). Finst i to variantar - liten børste og stor børste. Eg likar best den med liten børste, men det er fordi det er den eg er blitt van med.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 14:31   #5
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Brukt i.d. en stund nå, den vannfaste. Den drysser etter mange, mange timer, men smitter ikke. Kan bades med. Nå prøver jeg en ikke vannfast fra Jane Iredale, den later ikke til å drysse. Men tåler altså ikke vann.

Gammel 23-11-10, 17:47   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bare bruke en type mascara, og det er Kanebo 38 Degrees. Jeg har brukt den i år og dag og den drysser ikke på meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 19:42   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg har berre funne ein som ikkje drysser på meg. Det er Kanebo 38 grader. Den er vannfast også, og skal fjernast med varmt vatn og forsiktig tørking når mascaraen slepper taket (skjer ved varme). Finst i to variantar - liten børste og stor børste. Eg likar best den med liten børste, men det er fordi det er den eg er blitt van med.

Den finnes faktisk med tre børster, den siste har buet børste, og skal gi volum. Finishmessig er det den beste mascaraen jeg har prøvd; den gir nattsvarte vipper, klumper ikke, men er til gjengjeld et helvete å fjerne; faktisk vanskeligere enn de to andre variantene.

Gammel 23-11-10, 20:19   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker Blinc med en primer under (hvit, finnes fra mange merker). Krøller vippene med Blinc oppvarmet krøller, legger på primer, børster godt ut med rund børste, legger på Blinc mascara. Flott finish, fyldige vipper, ingen dryss og enkel å fjerne med varmt vann.

Jeg overnatter jevnlig på hotell, og da er det fint å slippe en ekstra flaske sminkefjerner og vatrondeller.

Gammel 23-11-10, 21:26   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg bruker Blinc med en primer under (hvit, finnes fra mange merker). Krøller vippene med Blinc oppvarmet krøller, legger på primer, børster godt ut med rund børste, legger på Blinc mascara. Flott finish, fyldige vipper, ingen dryss og enkel å fjerne med varmt vann.

Jeg overnatter jevnlig på hotell, og da er det fint å slippe en ekstra flaske sminkefjerner og vatrondeller.

Høres fint ut, men med mitt stramme tidsskjema om morgenen er det ikke tid til noe mer enn ett lag mascara, så krølling og børsting osv utgår nok til hverdags. Men ellers takk for tips.

Gammel 23-11-10, 21:30   #10
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Estee Lauder - Double Wear Zero Smudge. Helt fantastisk!

Gammel 23-11-10, 22:32   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opplever aldri at mascaraen drysser jeg? Bruker Max Factor.. noe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:54   #12
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Opplever aldri at mascaraen drysser jeg? Bruker Max Factor.. noe.

Jeg tror noen er dryssere, andre ikke. Datteren min kan bruke all slags mascaraer, ingen drysser på henne. Men på meg - det er en grunn til at jeg signerte med vaskebjørn...

Gammel 24-11-10, 17:54   #13
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje du burde vurdere å blunke mindre?

Gammel 24-11-10, 18:01   #14
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Standard

Kanskje du burde vurdere å blunke mindre?

Mindre eller sjeldnere?

Gammel 24-11-10, 18:16   #15
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Mindre eller sjeldnere?

Tipper du blunker ganske hardt, så mykere blunking om du vil da.

Gammel 24-11-10, 20:59   #16
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Standard

Tipper du blunker ganske hardt, så mykere blunking om du vil da.

Altså, hvis man skal blunke til guttene OG de skal se det må man jo blunke litt hardt da.

Gammel 25-11-10, 16:26   #17
Joika
Pauset

Standard

Jeg håpet en liten stund at jeg skulle få siste ord i denne tråden, med mine flotte tips.

Gammel 25-11-10, 16:29   #18
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg bruker Dior Show og er veldig fornøyd med det.Drysser absolutt ikke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.