Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fotballstash til en 10-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-10, 08:44   #1
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fotballstash til en 10-åring?

Etter å ha bestilt Manchester United drakt til tantebarnet i fjor - som nå har gjort det klinkende klart for meg at han er ihuga Liverpoolfan....(den var da rød )- så føler jeg meg ikke helt kompetent på området.

Vel, gutten er Liverpoolfan, hva finnes av fotballeffekter der ute til rundt 400,-? Noen som har forslag til produkter, butikker, nettsteder.... ? Hva er populært fotballstash blant 10 - åringene for tiden?

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 08:55   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotballstash til en 10-åring?

Du kan gå til en bokhandel og kjøpe kalender, skrivebøker, blyanter, viskelær, blyantspissere og annet stæsj. Du kommer fort nok opp i 400 kroner med kalenderen ihvertfall...

Gammel 25-11-10, 09:53   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lurer på om det var i Jysk-katalogen jeg så sengetøy og badehånkle med fotballmerker på??
Om du bor i Oslo så finnes det vel fortsatt en fotballbutikk på Oslo City..

Gammel 25-11-10, 12:57   #4
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da satser vi på Jysk og bokhandelen - takk!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.