|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg trenger en skikkelig varm vinterkåpe. Hva kan jeg ønske meg til jul? Den må være ca. knelang, og så klarer jeg bare ikke å forstå meg på dunkåper.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunFordi jeg ser ut som Michelin-mannen i dun.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJa, hvorfor ikke dun? I år har jeg krøpet til korset og kjøpt dun, og den er fin og ser ikke "svær" ut. Jeg har blitt utrolig glad i den! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunDet fins dun uten synlige Michelin-valker også. Trives fantastisk godt i North Face parkasen min, og det fins noen som er enda mer |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg har en fra bergans som er innsvinget i livet. Jeg bruker den til kjoler, til bukser og når jeg er ute og leker med ungene. Den er tykk ja, men ikke bomsete. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunUllkåpen min og andre boblejakker er iskalde i forhold ja. Å ta på seg dunjakken min (den går til midt på låret) er som å ta med meg dyna ut av døra om morningen. Og det selv med bare en tynn ulltrøye under. Deilig! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dun
Jeg også.
|
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunDenne har jeg. Den kan strammes inn i sidene etter behov. Bergans har mange, mange fine modeller som er innsvingede og feminine og varme og lekre og hva_har_du. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
|
|
|
#13 |
|
audio, video, disco
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg ser også litt forspist ut i Bergans sine, derfor kjøpte jeg en noe mer "elegant" kåpe. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
audio, video, disco
Min er varm også den, altså. Ellers hadde jeg ikke kjøpt den, det var pri 1, men det finnes jo andre dunkåper enn Bergans. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Da er jeg nesten fristet til å ta bilde av meg i min Bergans, for jeg føler meg overhodet ikke som en Michelin-mann. I så fall må jeg være veldig blind. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Det har jeg også sagt i mange år, hun må bare finne en som passer! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunjeg kjøpte en fra Vila, billig, innsvinget. Men det merkes at det er forskjell på kvaliteten altså, særlig på glidelåsen. Og den er mye tynnere. Så nå bruker jeg nesten bare den gamle (fæle) nike-dunkåpen min fra noen år tilbake. Det som ble sagt om å ta med seg dyna ut, ja det er akkurat sånn det føles, og det er ddddddeilig. Jeg gidder ikke stå å fryse, og attpåtil risikere å vente i kvartersvis på toget.
|
![]() |
|
|