Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Øyhopping i Kykladene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-10, 19:35   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyhopping i Kykladene

Det gjelder sommeren 2011, for ordens skyld.

Vi har vært noen ganger i Hellas, men aldri i Kykladene. Har lyst å få med oss både Naxos og Paros/ Antiparos, og gjerne noen flere øyer også. Fortrinnsvis Naxos.

Vi har to barn på 6 og 9. De vil være 7 og nesten 10 på avreisetidspunkt. De må kunne karakteriseres som reisevante, men jeg merker at jo eldre de blir, jo mindre interessert er de i det vi voksne liker, og jo mer søker de andre barn. Mannen min sier at vi MÅ finne steder å bo hvor det er andre barn, fortrinnsvis skandinaviske, som de kan leke med innimellom. Men jeg orker ikke et sted det KRYR av skandinavere. Vi har feriert på steder uten amdre barn. Det blir vesentlig flere konflikter mellom våre to, og det er vesentlig mer mas og krav om aktivisering fra vår side. Så jeg ser at mannen min har et poeng, men spar meg for Bamseklubb, i hvertfall.

Det er mange som har vært på øyhopping i Kykladene, så jeg håper på noen tips om hvordan vi kan organsiere denne turen. Hva og hvor og hvordan? Vi har mange buker til rådighet, men budsjettet kan ikke overskrides heller (rundt 40000 for fly og hotell), så vi ser for oss et par uker, kanskje tre hvis vi er heldige.

Sist redigert av Hyacinth : 25-11-10 kl 23:52.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.