|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som vet hvordan jeg enklest og rimeligst kommer meg fra Sandvika - Drammen omnatten?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvordan jeg enklest og rimeligst kommer meg fra Sandvika - Drammen oSer at det siste toget går 01:12, så jeg får ha det i backup om det ikke går nattbuss.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Noen som vet hvordan jeg enklest og rimeligst kommer meg fra Sandvika - Drammen oUtmerkede nattbusser! Over én time å bli edru på.
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet hvordan jeg enklest og rimeligst kommer meg fra Sandvika - Drammen oBlæ, tenkte jeg det ikke at den ville at jeg skulle ta buss til Oslo og så tilbake. Nei, da blir det heller taxi/buss til Ramstadsletta og så buss mot Notodden derfra. Skal ikke vase inni Oslo hvertfall.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Noen som vet hvordan jeg enklest og rimeligst kommer meg fra Sandvika - Drammen oHjelp, det foreslår den, ja!
![]() |
![]() |
#6 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvordan jeg enklest og rimeligst kommer meg fra Sandvika - Drammen oJeg avstår gjerne fra alkohol for å kunne kjøre hjem fra julebord.
![]() |
|
|