Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg fikk feil maskara, men åpnet pakken

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-10, 13:59   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk feil maskara, men åpnet pakken

Jeg var på butikken i går for å kjøpe meg maskara, og etter å ha sett på de tre ulike typene de hadde av det merket jeg ville ha, så valgte jeg den jeg likte best (damen som viste meg dem gikk i en skuff for å hente den til meg). Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve den på, og da tok jeg av plasten utenpå pakken, åpner maskaraen og ser på børsten at jeg har tatt feil.

Sant jeg kan bare glemme å få byttet den da?

Gammel 27-11-10, 14:06   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg fikk feil maskara, men åpnet pakken

Ja. Jeg ville ikke kjøpt en åpnet mascara, ville du?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 14:07   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg ville ikke det, men det kunne jo være at de er greie siden det var dem som gjorde feilen? Jeg aner ikke hvor strenge eller ikke de er på slikt da jeg vanligvis ikke shopper hverken maskara eller i parfymerier.

Gammel 27-11-10, 14:08   #4
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje noen her inne vil kjøpe den?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 14:34   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Det skader jo ikke å stikke innom butikken å spørre. Hvis det er de som sendte med deg feil type, så kan det hende at de tar dette på sin kappe og gir deg en ny.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:16   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Er de greie lar de deg bytte, er de kjipe sier de nei.

Siden det er de som har gitt deg feil syns jeg absolutt du burde få bytte den, men all den tid det blir påstand mot påstand og alt det der er du nok prisgitt butikkens velvilje.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:20   #7
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville hørt med butikken, det er jo ikke din feil at de sendte med deg feil type. Det ville vært helt annerledes om det var du selv som hadde plukket med deg feil.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:22   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis butikken ga deg feil type, er det ganske opplagt at du bør få en ny. Jeg ville i alle fall gjort et forsøk, hvis jeg var deg. Jeg kaller ikke det bytting, men reklamasjon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 18:41   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Ofte har parfymerier avtaler med leverandörene om slike returer. Jeg ville i alle fall gaatt tilbake med den. Selv fikk jeg en gang byttet en krem. Jeg kjöpte den. Tok den med meg paa ferie uaapnet. Fant ut at det var feil da jeg var kommet frem, men brukte den likevel to uker fordi jeg ikke hadde noe annet og ikke fikk kjöpt noe annet der jeg var. Da jeg kom tilbake, gikk jeg til butikken og fikk byttet den.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 18:58   #10
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

De gjorde feilen OG de får ny av leverandør ev kan sette en liten tester merkelapp på og få bruk for den på den måten.

Får du ikke ny er det rævva service.

Gammel 27-11-10, 19:46   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare gå og klag, dem gjorde feilen, ergo burde du selvf. få ny. Bare å beskrive hvordan butikkansatt såg ut som du handlet med event, dersom det er en annen ansatt der.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 21:00   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søsteren min skulle kjøpe seg vannfast maskara, og fikk med seg en som de anbefalte. Oppdaget da hun skulle bruke at hun hadde fått med seg feil type, og som slett ikke var vannfast. Hun fikk byttet uten problemer.

Gammel 27-11-10, 22:16   #13
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Søsteren min skulle kjøpe seg vannfast maskara, og fikk med seg en som de anbefalte. Oppdaget da hun skulle bruke at hun hadde fått med seg feil type, og som slett ikke var vannfast. Hun fikk byttet uten problemer.

Jeg og spurte etter en vannfast, og fikk med en som ikke var det.

Men fikk jeg tilbake pengene? Nei! Ikke sjangs, men tilgodelapp. Svaret var: dette var en ny person i butikken, og det var umulig å holde orden på alle merkene og om de var vannfast eller ikke. Jeg spurte flere ganger om den var vannfast. Jeg hadde ikke åpnet den hjemme en gang. Møkkabutikk.

Dette var Estetique Nordre i Trondheim, som sikkert er i Th. Angels gt nå. Jeg satte aldri min fot i det parfymeriet igjen. (brukte tilgodelappen i et annet Esthetique)

Gammel 27-11-10, 22:18   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg og spurte etter en vannfast, og fikk med en som ikke var det.

Men fikk jeg tilbake pengene? Nei! Ikke sjangs, men tilgodelapp. Svaret var: dette var en ny person i butikken, og det var umulig å holde orden på alle merkene og om de var vannfast eller ikke. Jeg spurte flere ganger om den var vannfast. Jeg hadde ikke åpnet den hjemme en gang. Møkkabutikk.

Dette var Estetique Nordre i Trondheim, som sikkert er i Th. Angels gt nå. Jeg satte aldri min fot i det parfymeriet igjen. (brukte tilgodelappen i et annet Esthetique)

Men du fikk jo byttet den, da. Hvis du fikk tilgodelapp, var vel det tilsvarende det å få byttet den til den du egentlig skulle ha kjøpt, vel?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 22:20   #15
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men du fikk jo byttet den, da. Hvis du fikk tilgodelapp, var vel det tilsvarende det å få byttet den til den du egentlig skulle ha kjøpt, vel?

Den jeg skulle ha hadde de ikke, jeg skulle egentlig ha en spesifikk vannfast, den hadde de ikke, når jeg tenker meg om hadde de ikke noen vannfaste mascaraer, dette var på vinteren, vannfasta mascaraer hadde de bare om sommeren, når de hadde tenkt seg om.

Gammel 27-11-10, 22:22   #16
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Den jeg skulle ha hadde de ikke, jeg skulle egentlig ha en spesifikk vannfast, den hadde de ikke, når jeg tenker meg om hadde de ikke noen vannfaste mascaraer, dette var på vinteren, vannfasta mascaraer hadde de bare om sommeren, når de hadde tenkt seg om.

Ah, da forstår jeg frustrasjonen din bedre. At den ansatte var ny, skulle jo ikke være ditt problem. Makan.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 22:23   #17
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

J

Jøss, dette burde jo være grunn nok til å betale ut pengene, det er ingen unnskyldning for deres del at de har nye folk på jobb som ikke greier å holde orden på merkene.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 22:33   #18
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Jeg sa også, skal det virkelig gå ut over kundene at dere gjør feil?

På dette tidspunktet visste jeg jo ikke om de andre parfymeriene i kjeden hadde vannfast mascara på denne årstiden heller.

Har avbefalt alle jeg kan om dette parfymeriet etter dette, utrolig dårlig kundeservice, og den følelesen av at jeg ikke kom noen veg, og måten de tok dette på, hinsides. Ja ja, skal ikke hisse meg for mye opp

Gammel 02-12-10, 23:37   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg fikk byttet maskaraen uten problemer. De mente at de måtte jo ordne opp når de hadde gjort en feil.

Gammel 03-12-10, 16:31   #20
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Flott. Godt at servicen fortsatt finnes enkelte steder.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.