Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Bestille ting sendt til Sverige?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-10, 14:59   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Bestille ting sendt til Sverige?

Jeg vil bestille noe som jeg vil at skal sendes til et postkontor i Sverige også henter jeg det der selv.

Hvordan gjør jeg dette?

  Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:14   #2
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Du finner adressen til dette postkontoret og så ber du avsender om å sende det til dette postkontoret. De skal da sette
POST RESTANSE
Ditt Navn
Adresse Postkontor

Du må selv ringe og sjekke med postkontoret om når forsendelsen kommer. De kontakter ikke deg.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:21   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Ah - smart. Tusen takk.

Og alle postkontor godtar dette - det er ikke sånn at de nekter å ta imot posten eller noe?

  Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:36   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Er det ikke noe med at det må være et Postcenter og ikke et vanlig postkontor, da? Det mener jeg ganske bestemt å huske noe om.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:43   #5
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Jeg har bare gjort det en gang og brukte da det postkonteret som er i Strømstad. Gikk så fint så, fikk harry handlet i samme slengen.
Det er utrolig schmart ja, man slipper unna alt toll og moms tullet, samt mye billigere portokostnader.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:45   #6
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Det i Strömstad er visst et slikt Postcenter, i hvert fall om denne artikkelen fra 2007 er korrekt.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:49   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Perfekt - det er Strömstad jeg akter å bruke.
Tusen takk.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 16:36   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bestille ting sendt til Sverige?

Neida - det er engelsk butikk.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no