|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Lagringspenn - oppbevaring av bilderSkal han ha bildene sine på en sånn en? Finnes det sånne minnepenner som har stor nok kapasitet til å kunne fungere som billedlagringsplass i det hele tatt? Eller skal han bare ha noe som kan frakte bilder fra en pc til en annen?
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Lagringspenn - oppbevaring av bilderMen ok, jeg ser matchstørrelsen på mine filer er 5,5mb. Det betyr at man får plass til ca 180 bilder per gb. Så hvis han får seg 16gb for eksempel, burde det jo holde en god stund for en niåring.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lagringspenn - oppbevaring av bilderMinnepinner finnes på opptil 256 GB. De store er imidlertid dyre.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lagringspenn - oppbevaring av bilderDet vet ikke hvor mange bilder han har, men jeg vil tro at han kommer til å bruke de i hovedsak for å lagre bilder der for å vise til anre + å ta med seg til butikken for å evt fremkalle - de bor så usentralt til at bredbånd ikke eksisterer, nemlig.
![]() |
|
|