Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din fysiske alder? Har du sjekket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 10:56   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er din fysiske alder? Har du sjekket?

nrk.no/puls, kan du bruke alderkalkulatoren og finne ut hvor gammel kroppen din er, etter hva du spiser, drikker, røyker, trener, stresser og etter hvordan tidligere og nåværende sykdom, samt arvelige forhold påvirker deg.

Selv om jeg røyker et par sigaretter daglig (når jeg ikke boikotter den onde tobakksindustrien, noe jeg faktisk blir stadig flinkere til å gjøre) og ikke er helt superslank om dagen, så er min fysiske alder nøyaktig det samme som min reelle alder!

Sitat:

Din alder i dag: 32.91 år
Din alder i dag, justert for din helse: 33 år.

Jeg tror jeg er temmelig sunn, for da jeg gikk gjennom testen og la inn ikke-røyking, kraftig kutt i vininntaket og noen kilo ned, så utgjorde det ikke mer enn et år i pulsalderforskjell.

Gammel 20-02-07, 11:04   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sjekket din fysiske alder? Har du sjekket?

Stemmer det at jeg må melde meg inn i Pulsmarsjen for å ta denne testen?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:04   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din fysiske alder? Har du sjekket?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Stemmer det at jeg må melde meg inn i Pulsmarsjen for å ta denne testen?

Nei? Jeg har ikke gjort det?

Gammel 20-02-07, 11:05   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei? Jeg har ikke gjort det?

Jeg får ikke tatt den. Jeg får bare opp at jeg må melde meg inn osv.

Gammel 20-02-07, 11:06   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg får ikke tatt den. Jeg får bare opp at jeg må melde meg inn osv.

Ja, du må registrere deg for å ta testen, men du trenger ikke å være med i noen marsj, såvidt jeg kan forstå.

Gammel 20-02-07, 11:07   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Husarbeid uten fysisk aktivitet?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:08   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alderskalkulator

Din alder i dag: 29.19 år
Din alder i dag, justert for din helse: 30 år

Jeg ble faktisk overrasket over at det stod såpass bra til. Jeg føler meg jo en del overvektig.
Men jeg er ganske grei form fysisk, så dette var hyggelige resultater

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:08   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har registrert meg men browseren faller ut hver gang jeg skal ta testen. Ved første vindu liksom.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:09   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Din alder i dag: 32.8 år
Din alder i dag, justert for din helse: 32.6 år

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:09   #10
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror jeg er temmelig sunn, for da jeg gikk gjennom testen og la inn ikke-røyking, kraftig kutt i vininntaket og noen kilo ned, så utgjorde det ikke mer enn et år i pulsalderforskjell.

Jeg røyker ikke og drikker veldig lite, men jeg har derimot 10 kg for mye, så det går vel opp i opp.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:09   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også omtrent akkurat samme "fysiske alder" som min faktiske alder, til tross for overvekten. Jeg spiser ganske sunt, da, og har hverken for høyt blodtrykk eller annet feil.

Gammel 20-02-07, 11:11   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tåler den ikke Mac, kanskje?

Ja da får jeg bare leve i troen på at jeg er så gammel som jeg faktisk er

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:14   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Din alder i dag: 29.1 år
Din alder i dag, justert for din helse: 33.3 år

Ser ut til jeg må endre litt her ja. Er røyken og treningen jeg må skjerpe inn på. Drømmer om å stumpe den driten en gang for alle, men tar et prosjekt av gangen. Vekta og treningen først.

Gammel 20-02-07, 11:15   #14
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sitat:

Din alder i dag: 27.09 år
Din alder i dag, justert for din helse: 25.3 år

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:16   #15
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får bare beskjed om at "eposten er i bruk".
Jau, jau.
Er vel på rundt 70 uansett.

Gammel 20-02-07, 11:17   #16
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 29.88 år
Din alder i dag, justert for din helse: 30.4 år

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:21   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 31.56 år
Din alder i dag, justert for din helse: 30.3 år

Hah! Så mye for å være smellfeit.

Gammel 20-02-07, 11:24   #18
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Tåler den ikke Mac, kanskje?

Ja da får jeg bare leve i troen på at jeg er så gammel som jeg faktisk er

Det gikk fint på min Mac i hvertfall, men jeg måtte registrere meg (man trenger ikke oppgi riktig navn).

Jeg fikk også en alder bare 0,1 år mer enn den reelle, så det er jeg fornøyd med.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:24   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg får ikke gjort dette, jeg. Registrerer dere dere under Pulsmarsjen eller et annet sted? De godtar ikke kallenavnet mitt samme hva jeg velger, nemlig.

Gammel 20-02-07, 11:25   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 41.79 år
Din alder i dag, justert for din helse: 40 år

Tror nok det trakk ganske mye opp at jeg har litt høyt blodtrykk og har hatt perioder med stress, for ellers er jeg igrunnen veldig sunn. Hadde det ikke vært for det burde jeg jo blitt 35 eller noe...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.