|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
[Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokoladeJeg er på min første overnattingstur uten barn på 6 år. (SEKS år.) Sist redigert av Balanse : 30-11-10 kl 00:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokolHørtes helt konge ut! Jeg tør nesten ikke å si at jeg aldri har vært i London - det må jeg jaggu få se til å gjøre noe med. Kos deg på "husmorferie/jobbreise". |
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokolDet høres magisk ut!
|
|
|
#5 |
|
Vaklende
|
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og Thorntonssjokol
Jeg hadde kjøpt meg et beger salat fra Sainsbury, og fant ikke noe sted å kaste det tomme begeret etterpå. Kombinert med jakke fra B-young ble det litt for mye for dørvakten. Han fikk skjenn etterpå av butikkdamen, så kanskje de har litt fokus på å ikke skue hunden på hårene nå som butikkene er fulle av rike, men eksentrisk utseende, japanske tenåringsjenter? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokolLondon er herlig, selv om en ikke får handlet så mye. Nå med herlige julegater og juleutstillinger i all sin prakt er den et syn å bare kikke på. Jeg reiser på husmorferie neste uke dit. Jeg skal nok klare å handle en del også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Re: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og Thorntonssjokol
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokolDet høres fabelaktig ut!
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokolFin rapport - kos deg videre! Jeg var jo så heldig å tilbringe hele fem dager i London uten barn (og delvis uten mann
|
|
|
|
#12 |
|
rakkarpus
|
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og Thorntonssjokol
Gikk du og spiste salat inne i butikken?
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og ThorntonssjokolSå herlig - London er en fin by!
|
![]() |
|
|