|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Anstendig varighet på 40-og 60c vaskHar noen hurtigprogrammer på maskina, såkalt "tid for deg"-programmer.
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anstendig varighet på 40-og 60c vaskDet er avhengig av mengden, tenker eg. Ei stappfull maskin går på fullt program. Ei halvfull går på ein time.
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Anstendig varighet på 40-og 60c vask60 graders vasken tar jeg alltid på normalprogram, 40 graderen tar jeg ofte på hurtigprogram med litt mindre i maskina, det blir reint det. Er det spesielt skitne kler tar jeg det alltid på normalprogram og evt med en ekstra kald skylling i forkant.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Anstendig varighet på 40-og 60c vaskJeg har klokke på min maskin (Er maskinen full så bruker den maks tiden, er den halvfull, måler den opp vannet og justerer vasketiden med - 15 minutter)
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Anstendig varighet på 40-og 60c vaskJeg får ikke lov å kjøre 60 grader på kortprogrammene (hhvs 30 (hurtigvask) og 15 min (oppfriskning)).
![]() |
|
|