Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Permanent hårfjerning i Bergen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-10, 14:49   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Permanent hårfjerning i Bergen

Jeg ser at det er noen tråder fra før, men eventuelle anbefalte steder er stort sett i Oslo.

Jeg har bestemt meg for å prøve å få fjernet uønsket hårvekst i ansiktet permanent. Jeg har snakket med Ellipseklinikken, som virket seriøse, men er det noen som kjenner til dem? Eller som eventuelt kan anbefale et annet sted?

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:51   #2
Sandy81
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Permanent hårfjerning i Bergen

Jeg har ikke prøvd ellipse klinikken så kan ikke uttale meg der. Derimot var jeg på klinikk Haugesund og har bare godt å si om behandlingen jeg fikk, permanent fjerning av hår med laser.

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:56   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sjekket opp litt hvor og pris og sånn for noen år siden, men kom aldri så langt at jeg testet noen av de.

Gammel 01-12-10, 21:27   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Min mor har gjort dette et sted, og hun er såå fornøyd. Skal spørre henne. Tenker på å gjøre det samme selv.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:23   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

CLINIC iT er jeg fornøyd med, bruker dem til bryn og vipper, men har ikke prøvd å fjerne hår ellers.............

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.