|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
JobbintervjuJeg har to klare alterantiver til jobbintervjuet på fredag.
Hvilket alternativ er best? Er det fullstendig uaktuelt? Jeg føler meg fin i begge antrekkene, ser litt strengere ut med skjorte. Men det kan jo være fint å se litt proff ut. Jobben er offentlig, rådgiverstilling. Jeg er ikke helt lilladame, enda.
|
|
|
#4 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JobbintervjuDet høres ut som om du selv synes skjortevarianten er best, slik jeg leser innlegget ditt? For meg høres det ut som begge antrekk passer.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: JobbintervjuJeg synes begge deler høres flott ut, men kortbuksevarianten var den som slo meg om jeg skal velge en av dem!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JobbintervjuI utgangspunktet er jeg enig med Absalone. Men det er lettere å svare hvis du legger ut bilder. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JobbintervjuBegge deler ser fint ut, ta det du føler deg mest komfortabel i. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: JobbintervjuDet blei "nikkers" og jeg har enda ikke fått svar...
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JobbintervjuOg til første dag på jobben kjøpe du deg fine skinnhanskar, ikkje dei vamsete vottane!
|
|
![]() |
|
|