|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DSnømannvotter! Sist redigert av m^2 : 02-12-10 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DSånne strikket jeg i fjor. Men i år lyder bestillingen på klassiske norske mønstervotter, så jeg er redd det blir en kokebok istedenfor. Vi får se hva jeg rekker.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DÅ, om jeg bare kunne strikke. Men det kan jeg jo ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DEnkle og raske?? De så ut som et årsverk! Men så er jeg ikke noen strikker da. Jeg kan til nøds strikke ei lue, under grundig veiledning av krystallklart eller Fibi. Ja og grytelapper.
![]() |
#8 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DKjempefine!!!
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DJeg vil ha venninner som strikker sånt i gaver til meg.
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DSå nydelige votter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Off the map.
|
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DHvilken type garn er det? Er vestlandsgarn for tjukt? Jeg har bøtter og lass av det og babyull - men det blir vel alt for tynt igjen.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :D
Babyull blir for tynt. Jeg er egentlig elendig på å finne rett garn til engelske/amerikaske oppskrifter, men tror at Smart eller Falk vil kunne være riktig her.
![]() |
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DÅh de var nydelige, men jeg kan ikke strikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DJeg skjønner meg ikke på måten de oppgir garntykkelse på på engelsk. Kan de ikke bare holde seg til antall meter per gram, da?
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg har funnet oppskrift på noen fine, enkle og raske julegavevotter :DOk - etter beste evne: Sist redigert av m^2 : 02-12-10 kl 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|