|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Farge på lampe - valgets kvalVi skal kjøpe en Louis Poulsen Collage 450 til stuen. Egentlig hadde vi bestemt oss for å kjøpe den orange, men etter å ha sett alle fargene utstilt på Illum, ble jeg litt i tvil. Den hvite er også fin! Legger ved et bilde av sofakroken. Den skal henge over salongbordet (som ikke er med på bildet). Jeg tenker at den orange blir kulere, og med hvite vegger og grå sofa kan det være fint med en knallfarge. Tror ikke vi blir lei av den heller. Men, den hvite er virkelig lekker den også.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalJeg kan ikke si hva som passer best hjemme hos dere, men lampa var definitivt kulest i orange!
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalJeg synes kanskje den hvite er lekrest og hadde nok tatt den selv, jeg har faktisk tenkt på det selv. Den oransje er både fin og kul, og den gir et lunere og varmere inntrykk. Så jeg ser ingen ulemper annet enn at den setter føringer på resten av interiøret. Når jeg ser bilder av sofakroken din, tenker jeg at hvit ville vært finest, men det er kanskje pga det røde teppet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalDen hvite gir jo et kjølig, elegant inntrykk, den orange et varmt, kulere inntrykk. Kunne godt tenkt meg den orange selv! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kval
Samme som jeg tenker. Men jeg tror at for deg er den orange riktigst, om jeg har tolket deg riktig.
![]() |
#9 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalHvit!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalOransje!
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalOransj.
![]() |
#14 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalHuff, jeg burde skrevet "oransje"
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalVille valgt hvit! Den orange setter, som det blir nevnt over, føringa på resten av interiøret. Ikke sikkert du er like glad orange om 3 år og prisen på lampa tatt i bestraktning, ville jeg safet og valgt hvit!
![]() |
#20 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på lampe - valgets kvalOrange er kul |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|