|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Ok, jeg tør å komme ut nå, men bare så vidt..
|
|
|
#2 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Nei.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Ja, jeg har kun spile-BH'er (med unntak av trenings BH'ene). Og det er helt uproblematisk.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Ja, etter at jeg begynte å kjøpe litt dyrere BH-er som virkelig sitter som de skal, er det ikke noe ubehagelig, selv om det nok blir litt merker etter dem. Før, da jeg hadde små og fine pupper som strengt tatt ikke trengte BH, syntes jeg spile-BH-er bare var ubehagelig.
|
|
|
#5 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Brukar begge deler, og har gjort det i mange år. I starten syns eg spile-bh var direkte vondt, men enten så har eg blitt van med smerten (lite sannsynleg), eller så har eg blitt flinkare til å finne spile-bh'ar som er gode. Det er vel kanskje det siste? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Ja, jeg bruker spiler, men de skjerer definitivt mye mindre inn i huden etter at jeg fikk riktig størrelse. Nå derimot går jeg bare i ammeBh, de er uten, det samme er sportsBhene.
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?
Samme her - stort sett uproblematisk. Den eneste perioden jeg ikke har hatt spile-BH-er de siste 15-20 åra, var da jeg ammet og hadde lett for å få brystbetennelse.
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Før jeg så lyset og fikk BH-er som passet og som var av skikkelig kvalitet, syntes jeg det var styggvondt. Fremdeles hender det at helt nye BH-er gnager under armen, men det går seg vanligvis til etter et par dager. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Bruker også bare spileBH. Forøvrig har jeg ikke pupper som veier så mye da - om det skal ha noe med saken å gjøre.
|
|
|
#10 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?eJeg bruker med spiler. Vel ikke akkurat nå da, fordi jeg ammer, men til vanlig -så ja, spilebh som ikke skjærer inn i huden. Min er dessuten kjøpt på en av disse billigforetningene: lindex eller kapphal eller noe, ikke på en designert bh-butikk.
|
|
|
#11 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Jeg MÅ ha spiler. De få jeg har som er uten gir jo hele puppestellet en merkelig fasong! Jeg hadde også en del ammebh-er med spiler husker jeg, de var de beste.
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?
Det slo meg plutselig at det nok spiller inn her også, ja.
|
|
|
|
#14 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Jeg MÅ ha spiler. Uten dette så henger puppene om mulig ennå mer. Jeg har i grunnen aldri tenkt på at det er vondt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Jeg har forresten to som er skikkelig vonde på meg. De brukes jo aldri og burde kastes, evt selges, da det jo egentlig er dyre, fine BH-er.
|
|
|
#16 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Det er mye jeg ikke skjønner hvordan eller hvorfor kvinner gjør i så måte.
|
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Bruker bh med spiler, og har ikke problemer med det. Det kan ikke være metallet du ragerer på, da? Vet ikke om nikkelallergi kan slå ut selv om det er et tynt stofflag mellom metallet og huden? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Originala
|
Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?Jeg kan forstå alt det andre du trekker frem som eksempler, men ikke bh med spiler. Tvert i mot er det mer behagelig enn bh uten spiler, faktisk. :fotformsko og spilebh: |
|
|
|
![]() |
|
|