Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 13:35   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?

Ok, jeg tør å komme ut nå, men bare så vidt..

Jeg skjønner ikke hvordan kvinner klarer å gå med BH med spiler? Jeg synes de skjærer seg inni huden, og jeg får alltid røde merker etter spilene, uansett hvor kort tid jeg har de på.

Har prøvd å gått på ordentlig undertøysbutikk for å finne en god BH også, men de også skjærer seg inni huden (føles det som), og jeg har måttet bruke de uten spiler.

Så, spørsmålet blir, bruker du BH med spiler?

Gammel 07-12-10, 13:36   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?

Nei.

Gammel 07-12-10, 13:36   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har kun spile-BH'er (med unntak av trenings BH'ene). Og det er helt uproblematisk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:42   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, etter at jeg begynte å kjøpe litt dyrere BH-er som virkelig sitter som de skal, er det ikke noe ubehagelig, selv om det nok blir litt merker etter dem. Før, da jeg hadde små og fine pupper som strengt tatt ikke trengte BH, syntes jeg spile-BH-er bare var ubehagelig.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:45   #5
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brukar begge deler, og har gjort det i mange år. I starten syns eg spile-bh var direkte vondt, men enten så har eg blitt van med smerten (lite sannsynleg), eller så har eg blitt flinkare til å finne spile-bh'ar som er gode. Det er vel kanskje det siste?

Men eg er like fornøgd med dei utan spiler.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:46   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg bruker spiler, men de skjerer definitivt mye mindre inn i huden etter at jeg fikk riktig størrelse. Nå derimot går jeg bare i ammeBh, de er uten, det samme er sportsBhene.

Gammel 07-12-10, 13:47   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ja, jeg har kun spile-BH'er (med unntak av trenings BH'ene). Og det er helt uproblematisk.

Samme her - stort sett uproblematisk. Den eneste perioden jeg ikke har hatt spile-BH-er de siste 15-20 åra, var da jeg ammet og hadde lett for å få brystbetennelse.

Enkelte spiler gnager imidlertid, særlig under armen. Det problemet har jeg merket oftere på litt dyrere BH-er enn de billigste - kanskje delvis fordi dyre BH-er ofte går lenger ned i omkrets, og jeg derfor har kjøpt 65 og ikke 70, som jeg bruker i de rimeligere butikkene. Hvis cup-en er for stor, har jeg merket meg at spilene ofte gnager litt der de møtes midt foran.

Uten spile-BH ville jeg sett ut som en pæreformet gutt i 13-årsalderen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:56   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før jeg så lyset og fikk BH-er som passet og som var av skikkelig kvalitet, syntes jeg det var styggvondt. Fremdeles hender det at helt nye BH-er gnager under armen, men det går seg vanligvis til etter et par dager.

Nå er spilegnaging det sikreste tegnet på at BH-en er utslitt og moden for kast.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:58   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker også bare spileBH. Forøvrig har jeg ikke pupper som veier så mye da - om det skal ha noe med saken å gjøre.

Gammel 07-12-10, 13:59   #10
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

eJeg bruker med spiler. Vel ikke akkurat nå da, fordi jeg ammer, men til vanlig -så ja, spilebh som ikke skjærer inn i huden. Min er dessuten kjøpt på en av disse billigforetningene: lindex eller kapphal eller noe, ikke på en designert bh-butikk.

Hvis du har en som passer så kanskje det bare er en vanesak? Jeg falt aldri for denne tringtrusetrenden som var for noen år siden. Noe så ubehagelig, men det var da mange som mente de var guds gave til kvinnen en stund. De jentene må jo ha virkelig ha tvunget hjernen sin til å like det. Kanskje det er det du må gjøre. Spiler som knager seg inn i ribbeina helt til du mister all følelse! Eller så kan du bare fortsette å bruke bh uten spiler.

Gammel 07-12-10, 14:12   #11
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg MÅ ha spiler. De få jeg har som er uten gir jo hele puppestellet en merkelig fasong! Jeg hadde også en del ammebh-er med spiler husker jeg, de var de beste.

Gammel 07-12-10, 14:17   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvsagt, og har kun det.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 14:24   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Bruker også bare spileBH. Forøvrig har jeg ikke pupper som veier så mye da - om det skal ha noe med saken å gjøre.

Det slo meg plutselig at det nok spiller inn her også, ja.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 14:24   #14
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg MÅ ha spiler. Uten dette så henger puppene om mulig ennå mer. Jeg har i grunnen aldri tenkt på at det er vondt.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:15   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten to som er skikkelig vonde på meg. De brukes jo aldri og burde kastes, evt selges, da det jo egentlig er dyre, fine BH-er.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:21   #16
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Det er mye jeg ikke skjønner hvordan eller hvorfor kvinner gjør i så måte.

Spile-BH er en av dem. Enda mer mystisk er G-strengen som jeg ikke ser noen praktisk funksjon ved, og som vel må gnage noe innihelvete på steder jeg ikke engang har? Nylonstrømper får jeg sånn negler-på-tavle frysninger på ryggen ved tanken på å gå med, høye hæler virker som en kreativ måte å drepe akillesen på, og jeg har ikke engang nevnt voksbehandlinger...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:22   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker bh med spiler, og har ikke problemer med det. Det kan ikke være metallet du ragerer på, da? Vet ikke om nikkelallergi kan slå ut selv om det er et tynt stofflag mellom metallet og huden?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:24   #18
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, hvordan er det mulig å bruke bh uten spiler sier nå jeg.

Gammel 07-12-10, 17:25   #19
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forstå alt det andre du trekker frem som eksempler, men ikke bh med spiler. Tvert i mot er det mer behagelig enn bh uten spiler, faktisk. :fotformsko og spilebh:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:26   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives med både spile-BH og stiletthæler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.