Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor ofte lader du mobilen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 16:46   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte lader du mobilen?

Jeg har fått meg HTC Desire HD og er det man kan kalle storbruker av mobil. Snakker mye i telefon ila dagen, men har skrudd av bluetooth og andre programmer som drar strøm. Pushmail er også avslått... Og jeg må lade mobilen 2 ganger pr dag! Er det helt vanlig at så dyre mobiler har så dårlig batterikapasitet?

Gammel 07-12-10, 16:49   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lader du mobilen?

I begynnelsen måtte jeg lade min HTC Desire hver natt, nå kan det gå med annenhver. Det har i hvert fall bedre seg etterhvert, samt at jeg har vært flinkere til å skru av funksjoner som eter strøm.

Gammel 07-12-10, 16:49   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

En gang i uka. Helt sant.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 16:50   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Når den begynner å bli lite strøm

Har en HTC wildfire og har på tråløst nett nesten hele tiden. tror jeg ladder ned annen hver dag om jeg ikke surfer masse(mange timer) på den, da blir det hver dag

Sist redigert av Honda : 07-12-10 kl 17:15.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 16:52   #5
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Hvis jeg har normalt bruk på tlf, så 2 ganger i uka. Men nå surfer jeg ikke på nett. Jeg snakker kun i den og skriver meldinger.

Gammel 07-12-10, 16:58   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du må innstallere noen app'er som kontrollerer batteriet litt. Har ikke tlf her nå så jeg vet ikke hva de heter. Men det hjalp veldig på min desire.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:01   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I starten måtte jeg lade begge iPhonene to ganger daglig. Nå er det lenger batterilevetid, men hver dag bør jeg huske det når jeg bruker den mye.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:04   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HTC Tattoo. Bruker telefonen mye, og lader annenhver dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:21   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhkei.... Her trengs det apps skjønner jeg.. "lete"

Gammel 07-12-10, 17:22   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det finnes en eller annen TasKiller som tar bort ting som bruker unødvendig batteri.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:48   #11
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja task-killer er den ene!

Tre stk!
Gammel 07-12-10, 17:52   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

En-to ganger i uken. iPhone 4.

Gammel 07-12-10, 17:59   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minst én gang pr dag. iPhone 3GS.
Funker det med en slik app som skal forlenge batteriet?

Noen som har erfaring med app'en "Battery Doctor Pro"?

Gammel 07-12-10, 18:39   #14
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Task-killer er lurt. Den slår av programmer som ligger og kjører i bakgrunnen.

Jeg lader min X10 mini hver natt. Ikke alltid behovet er der, men setter den på uansett, så jeg slipper å gå tom på dagtid. Ikke alltid jeg er i nærheten av strøm på dagen, liksom.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:20   #15
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

SE Xperia 10 og jeg lader hver natt.

Gammel 07-12-10, 20:07   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

*task-killer installert - venter i spenning på resultat*

Takk for tips

Gammel 07-12-10, 20:30   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

HJELP!! Det står at telefonen ønsker å KILL følgende apps:
Og en laaaaang liste med spotify, meldinger, facebook m.m. Dreper den disse, som i aldri våkne til liv igjen?? :blånd:

Gammel 07-12-10, 20:38   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HTC Desire HD sluker batteri fordi den er HD, sånn er det bare. Men den dreper ikke apps for alltid, men stopper de, så du må fysisk skru dem på for at de skal virke igjen, tipper jeg.

Gammel 07-12-10, 21:04   #19
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

HJELP!! Det står at telefonen ønsker å KILL følgende apps:
Og en laaaaang liste med spotify, meldinger, facebook m.m. Dreper den disse, som i aldri våkne til liv igjen?? :blånd:

Nei, men jeg tror det alltid. Kill taskene.

Tre stk!
Gammel 07-12-10, 21:12   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone 4 og eg lade kvar dag. Men eg bruke min enormt; Sms, ringing, mail, surfing, angry birds.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.