|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Hvilken ny mobil?Jeg trenger ny mobiltelefon, helst i går. Og gjerne en iphone. Men akkurat nå bruker jeg alle pengene mine på flytting og diverse andre greier, så jeg må nok nøye meg med en telefon som kan brukes til telfonering og tar ok bilder. Det skader ikke med blåtann og muligheten for å sjekke facebook.
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken ny mobil?Jeg har akkurat fått meg HTC Desire HD - veldig fornøyd så langt (bortsett fra batterikapasiteten), men jeg tror ikke den er sååå mye dårligere enn på iphonen..
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ny mobil?Jeg skal ha HTC Desire Z, men det er ikke fordi jeg ikke er fornøyd med min søte, lille Sony Ericsson X10 mini pro. |
![]() |
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvilken ny mobil?Jeg er, etter 10 timer, veldig fornøyd med min Xperia X10 mini.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken ny mobil?
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilken ny mobil?Gale damene. Nå har jeg vært i butikken og skaffet meg en helt tradisjonell telefon. Sånn:
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilken ny mobil?Får lage meg et lite fond for festlig telefon i nøden til denne dør eller forsvinner. Eller så får jeg fortsette med vanlige telefoner noen år til.
![]() |
#9 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ny mobil?Hvis du lager et lite Fond For Festlig Fon, er det stor sannsynlighet for at den andre begynner å ramle i gulvet akkurat når det er nok penger i fondet. Kan man si.
![]() |
|
|