Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken ny mobil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 22:32   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Hvilken ny mobil?

Jeg trenger ny mobiltelefon, helst i går. Og gjerne en iphone. Men akkurat nå bruker jeg alle pengene mine på flytting og diverse andre greier, så jeg må nok nøye meg med en telefon som kan brukes til telfonering og tar ok bilder. Det skader ikke med blåtann og muligheten for å sjekke facebook.

Har brukt nokia tidligere, men nå er jeg egentlig fornøyd med sony ericsson, bare at den jeg hadde er død.

Det er en jungel der ute, hva anbefaler dere?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:25   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken ny mobil?

Jeg har akkurat fått meg HTC Desire HD - veldig fornøyd så langt (bortsett fra batterikapasiteten), men jeg tror ikke den er sååå mye dårligere enn på iphonen..

Gammel 07-12-10, 23:27   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg skal ha HTC Desire Z, men det er ikke fordi jeg ikke er fornøyd med min søte, lille Sony Ericsson X10 mini pro.

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:32   #4
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville hatt HTC Desiree uten tvil.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:35   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg er, etter 10 timer, veldig fornøyd med min Xperia X10 mini. Jeg skjønner særdeles lite enda, men jeg synes jeg har fått til mye. Om et par dager skal jeg bevege meg ut på applikasjoner og sånn. Skummelt! Nå har jeg mer enn nok med å finne ut hvordan jeg enkelst ringer og sånn.

Gammel 07-12-10, 23:39   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg ville hatt HTC Desiree uten tvil.

Jeg har blitt så vant til å si Håttesse Dessirre - så når jeg da skulle til butikken for å kjøpe nettopp denne, glemte jeg meg og presenterte nettopp dette navnet, han ble brått usikker på hvilken jeg skulle ha, men jeg fikk rett telefon. Syntes den passer bedre med navnet Dessirre.. *og jeg har en lei vane med å fornorske engelske navn*

Gammel 08-12-10, 14:51   #7
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Gale damene. Nå har jeg vært i butikken og skaffet meg en helt tradisjonell telefon. Sånn:

Men ikke rååsa da. Svart og sølv. Må forte meg hjem for å lade den opp sånn at jeg er på nett igjen. Veldig rolig da, å være uten mobil noen dager.

Gammel 08-12-10, 14:54   #8
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Får lage meg et lite fond for festlig telefon i nøden til denne dør eller forsvinner. Eller så får jeg fortsette med vanlige telefoner noen år til.

Gammel 08-12-10, 14:58   #9
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du lager et lite Fond For Festlig Fon, er det stor sannsynlighet for at den andre begynner å ramle i gulvet akkurat når det er nok penger i fondet. Kan man si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.