|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lær meg om androidtelefon, lær meg å liketelefonen og bruke den for det den er verdt.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om androidtelefon, lær meg å likeet er egentlig ikke så mye med telefonene i seg selv som er "så spennende" på sett og vis. Bruk Android Market og finn deg applikasjoner og spill som er til nytte/underholdning for deg :-) Det ligger en del tråder her ellers om apps som folk anbefaler.
|
|
|
#3 |
|
Carpe Diem!
Sv: Lær meg om androidtelefon, lær meg å likeUtforsker litt nå faktisk. Har fått lasta ned så jeg kan bruke facebook på mobilen, men noen ganger så detter det nettet ut og jeg får det ikke tilbake. Nå er det borte igjen, jeg har deaktivert, koblet til på nytt, å skrevet inn andressen ørten tusen ganger. Hva gjør jeg feil?
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lær meg om androidtelefon, lær meg å likeLast ned app-en WeFi Connect. Den kobler deg automagisk til Wifi når det er tilgjengelig. Hver gang man passerer Burger King f.eks.
|
|
|
#5 |
|
Carpe Diem!
Sv: Lær meg om androidtelefon, lær meg å likeja, twitter har jeg. Men hva gjør jeg når den ikke kommer seg på nett igjen da? Får ta turen innom butikken tror jeg. Skjønner mindre enn minst jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om androidtelefon, lær meg å likeIntegrerte funksjonaliteten i telefonen skal koble den automatisk til et wlan man har angitt når man er innenfor rekkevidde. Har hatt min HTC Desire i over et halvår, og dette har fungert veldig greit - kobler seg automatisk opp på wlan-et hjemme og på jobb.
|
![]() |
|
|