|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Vis meg en tøff herreklokke!Mannen fikk for flere år siden klokke av meg til jul, men det er en nokså pen sak. Kraftig, men elegant og ikke en klokke han bruker i hverdagen da han har en nokså fysisk jobb. Jeg lurer derfor på om ikke jeg skal kjøpe en ny klokke til han til jul, en litt tøffere og mer robust sak.
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!Jeg har kjøpt klokke til mannen i julegave.
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!Hmmm, ja - de var ikke gale. Måtte blitt denne eventuelt:
|
|
|
#5 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!Certina klokkene tåler mye, men de er litt dyrere har jeg sett.
|
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!Mannen min fikk en Triwa klokke til hverdagsbruk, tåler en del og ok pris. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!Det er notert. Men jeg må sjekke ut MofN irl tror jeg!!
|
|
|
#9 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!Safirglass er greit å ha, iallefall om den skal vere til dagligbruk. Men er ofte litt dyre.. Her er noen rundt det du tenker deg: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vis meg en tøff herreklokke!
Verken reima eller urskiva er spesielt pinglete i virkeligheten, tror jeg. |
|