|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenEtter å ha blitt bombardert med flyere uansett hvor jeg befant meg i Oslo, var jeg iddjot og lot meg blende av fine oppstartsgaver og meldte meg inn.
|
|
|
#2 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenDu ringer og klager, så sender de deg sikkert ferdig frankert pakkelapp. Vet ikke hvordan det er å bryte avtalen.
|
|
|
|
#3 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenHuff, dette var ikke bra. Har nettopp meldt meg inn, og det samme har døtrene mine. Jeg fikk påminnelse om hovedbok, men ingen av døtrene mine har fått det. Har avbestilt for de begge nå, og dersom det kommer bøker vl jeg nekte å betale |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / Bestselgerbokklubben
Det jeg frykter, er at de kommer til å nekte å sende meg frankert pakkelapp, og at de krever at jeg betaler returporto.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenJeg ville sagt at de har to uker på seg til å hente boken (aka sende returstæsj) ellers vil jeg kaste den og vurdere å klage dem til forbrukerombudet for svindel. All den tid du har avbestilt og alt mulig. |
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenInteressant. Samme har skjedd meg. Jeg har snakket med kunde"service", og det var en selsom affære. Det var i alle fall ingen service å finne der! Når jeg sa at jeg ikke fikk noen eposter om hovedbok, men fikk bøkene i posten like fullt, fikk jeg beskjed om at da måtte jeg nok melde meg inn på nytt... Jada |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Ok, møter jeg samme form for service, blir det en telefon til Forbrukerombudet med én gang, det er jaggu visst.
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenHmm, jeg meldte meg inn i Bestselgerklubben 3. november og har nå mottatt 2 hovedbøker sendt rett etter hverandre som jeg garantert ikke har fått epostvarsel om (heller ikke i spam-mappa). Jeg holder god orden på eposten min, så her er jeg temmelig sikker i min sak. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenSamme skjedde her!!! Sitter her med en bok som jeg ikke har fått noen melding om. Passe møkka-sur på dem. Jeg også lurte på om hvordan jeg kunne sende den tilbake uten å betale. Og ja, de har min e-mail adresse, for jeg fikk neste måneds bok via mail. Tror jeg skal ringe dem, ja. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenJeg har mottatt 2 bøker nå med 1 uke mellomrom. Jeg har alldri fått noe mail. Og når jeg prøver å logge meg på sier de at ingen av mine mail adresser er i systemet dees. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Re: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenJa dette skjedde her også- jeg kommer til å forlange at de dekker returporto, for i tillegg til å avbestille (Sjekket selv uten å ha fått mail) ringte jeg og dobbeltsjekket at alt var avbestilt, likevel kom boka |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Men hvordan kan de hevde at de har sendt melding dersom de ikke sender på epost uten at man ber om det da? Sender de via tankeoverføring? |
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenDe har jeg faktisk aldri hatt problemer med, Bokklubben derimot...
|
|
|
#16 |
|
En Som Trener
|
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenJeg har vært medlem i straks 8 år og har aldri hatt noe problemer hverken med mailer eller kundeservice. :bidrar lite:
|
|
|
#17 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenMannen var medlem der og han holdt på å bli gal. Fikk avbestilte bøker, fikk ikke melding om bøker osv. Bare tull.
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
Siden jeg var så lite hjelpsom her kan jeg jo berette/advare om at vi har hatt problemer med goboken og manglende mail om bokpakker (og påfølgende uønskede pakker i posten). Fikk et spark bak nå til å sende dem mail og håper de kan rydde opp. Takk til HI, og lykke til med klage!
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Men sender goboken mail? Jeg trodde ikke de gjør det egentlig, der har jeg rett og slett fulgt med selv. De tror jeg har system med at de sender ut per post når man har avbestilt pakke. Jeg ønsker meg også mail, så si fra hvis du får dem til å sende mail istedenfor brev.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / BestselgerbokklubbenPrøvde å ringe dem må, men de har stengt i rom-julen..... |
|
|
|
![]() |
|
|