|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() SpinalongaJeg har lyst til å reise til Spinalonga. Hvordan er reiseruten dit?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpinalongaVi var på Kreta i påsken i fjor. Norwegian har visst rutefly, men ikke hele året. Du kan få bare flyreise med charterselskapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: SpinalongaJa, jeg er litt spent på tempraturene der.. Men jeg ser det går rutefly til Kreta og ferieleiligheter er mulig å leie i Plaka (mener dette var i nærheten av Spinalonga?) Jeg tenker også på å ha en opplevelsesferie, hvor man reiser litt rundt og utforsker. Ikke nødvendigvis strandferie, selvom det er godt å dyppe seg litt. Men alt er bedre enn -18 grader kjenner jeg.
![]() |
#4 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpinalongaVi var på Kreta i første halvdel av april et år. Det var bruktbar temperatur, men ikke sommervarme. Jeg synes å huske at en del av de innfødte gikk i vinterklær, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpinalongaDet var ikke soletemperatur, men behagelig, mellom 15 og 20 grader. Som en normal nordnorsk sommerdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: SpinalongaJeg fikk også lyst til å reise tilbake til Spinalonga etter å ha lest Øya. Kjempe trist/flott bok! Send meg en pm med mailadr så kan jeg høre om ikke kusinen min kan sende deg noen ord. Hun bor i Agios Nikolaos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpinalongaVi dro på dagstur til Spinalonga da vi var i Hersonissos for endel år siden.
![]() |
|
|