Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lure julegavetips - del dem!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 14:56   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Lure julegavetips - del dem!

Innimellom, sånn nå og da annenhvert skuddår, så får jeg gode ideer om ting det kan være lurt å gi i julegave. Ikke slik som disse gavetrådene med klær, penger og spill til unger, men litt mer spesifikt. Har dere gitt noen lure (jule)gaver dere føler dere kan dele med litt flere? En lur ting du har funnet, som kanskje ikke andre veit om?

Her er i alle fall noe av det jeg vet har falt i smak hos flere:

* Skrubbehansker (type H&M eller lignende) og en god dusjsåpe. Eventuelt med en bodylotion i samme serie som dusjsåpen. Sammen med gaven skrev jeg et lite kort om hvor lurt det var å kunne ta på seg hanskene og vaske seg kjapt i dusjen samtidig med at man fikk skrubbet huden. Den falt i smak hos mange.

* Stor og god lommelykt med batterier.

* Kjevle og silikonbakeunderlag. Suppler gjerne med forkle.

Og dette skal falle i smak i år:

* Flytende gallesåpe. Helt fantastisk for å få bort flekker fra - vel, alt! Hos oss har det blitt brukt på alt fra ullklær til å vaske bort kulepennstreker fra jenta mi sine armer.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.