|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre .......
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 15-03-11 kl 21:19. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann....Torsk??? Og dere andre...
|
|
|
#4 |
|
re:designer
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann....Torsk??? Og dere andre...Haha, med sånne "dra-av lapper" på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Weeeee
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann....Torsk??? Og dere andre...Elektriske duppedingser finnes vel på kondomeriet, har jeg hørt.
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk??? Og dere andre ...Hvis han får gavekort på sex, pakket inn sammen med lekkert undertøy (i din størrelse) så kan jeg love han ikke kommer til å ønske seg mer enn det.
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Men det virker ikke hvis du gir det til flere enn en.
|
|
|
#8 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg tror ikke jeg ville ha laget direkte gavekort på sex. Nå er jeg kanskje litt fargelagt av prostituert-tråden her inne, men det blir litt feil. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
<*(((<
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Er egentlig gavekort på sex noe særlig stas? Jeg ser liksom ikke helt for meg at det kommer til å bli brukt. («… jeg har egentlig ikke så veldig lyst i kveld» - «Håh, kom ikke med den! Jeg har fortsatt igjen tre klipp på kortet!») |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...
Enig. Det ikke er så mye vits å motta et gavekort på noe man uansett får, med mindre giveren har tenkt å føye seg når h*n ikke vil også. Tror ikke det gir supergod stemning. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Hva med invitasjon til et gitt antall utendørslunsjer/middager på nyåret, med sted og meny tentativt? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Tja, hvis han vanligvis må betale er det jo hyggelig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Kinoinvitasjon tenkte jeg også på.
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Enig med torsk og de andre, gavekort på sex høres merkelig ut. Sex er vel noe man uansett har for begges skyld og ikke noe man gir bort i presang. Sist redigert av Filifjonka : 10-12-10 kl 17:09. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Mat og massasje hadde vært en hit her i huset.
|
|
|
#18 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Takk for andre tips..:
|
|
|
#19 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Gavekort på sex hadde fungert i tørkeperioder. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Audacious
|
Neivel? Vi må virkelig få fullført den fri sex-diskusjonen en dag, altså.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 11-12-10 kl 09:52. |
|
|
|
![]() |
|
|