Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 14:59   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

....

Sist redigert av Myrsnipa : 15-03-11 kl 21:19.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 15:01   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann....Torsk??? Og dere andre...

Gå for ti stk. gavekort på sex x 10 og en flaske whiskey. Garantert populært.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 15:03   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det hadde nok blitt populært..

Gammel 10-12-10, 15:12   #4
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Haha, med sånne "dra-av lapper" på.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 15:47   #5
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elektriske duppedingser finnes vel på kondomeriet, har jeg hørt.
Tror de kan fungere greit sammen med gavekort på sex. Evt kan det hele legges ved et snasent nissekostyme.

Gammel 10-12-10, 15:54   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk??? Og dere andre ...

Hvis han får gavekort på sex, pakket inn sammen med lekkert undertøy (i din størrelse) så kan jeg love han ikke kommer til å ønske seg mer enn det.

Gammel 10-12-10, 15:55   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

Men det virker ikke hvis du gir det til flere enn en.

Gammel 10-12-10, 15:58   #8
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror ikke jeg ville ha laget direkte gavekort på sex. Nå er jeg kanskje litt fargelagt av prostituert-tråden her inne, men det blir litt feil.
Da ville jeg heller ha laget gavekort på massasje +++, romantisk middag +++ etc

Det gjør det hele litt mer spennende også og ikke så direkte som å få en haug lodd med SEX.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:02   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er egentlig gavekort på sex noe særlig stas? Jeg ser liksom ikke helt for meg at det kommer til å bli brukt. («… jeg har egentlig ikke så veldig lyst i kveld» - «Håh, kom ikke med den! Jeg har fortsatt igjen tre klipp på kortet!»)

Har dessverre ikke noe særlig andre fornuftige gavekortforslag av typen hjemmelagd. Ang. gave under 500 - hva slags interesser har han, da?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:05   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er egentlig gavekort på sex noe særlig stas? Jeg ser liksom ikke helt for meg at det kommer til å bli brukt. («… jeg har egentlig ikke så veldig lyst i kveld» - «Håh, kom ikke med den! Jeg har fortsatt igjen tre klipp på kortet!»)

Har dessverre ikke noe særlig andre fornuftige gavekortforslag av typen hjemmelagd. Ang. gave under 500 - hva slags interesser har han, da?

Enig. Det ikke er så mye vits å motta et gavekort på noe man uansett får, med mindre giveren har tenkt å føye seg når h*n ikke vil også. Tror ikke det gir supergod stemning.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:07   #11
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Torsk sa det så mye bedre enn meg.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:07   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hva med invitasjon til et gitt antall utendørslunsjer/middager på nyåret, med sted og meny tentativt?

Invitasjon til kino og et par pils etterpå?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:09   #13
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

(«… jeg har egentlig ikke så veldig lyst i kveld» - «Håh, kom ikke med den! Jeg har fortsatt igjen tre klipp på kortet!»)

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:47   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, hvis han vanligvis må betale er det jo hyggelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 16:59   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kinoinvitasjon tenkte jeg også på. Eller filmkveld hjemme, kombinert med middag og/eller popcorn, eller hva som nå måtte passe.

Gammel 10-12-10, 17:03   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med torsk og de andre, gavekort på sex høres merkelig ut. Sex er vel noe man uansett har for begges skyld og ikke noe man gir bort i presang.

Sist redigert av Filifjonka : 10-12-10 kl 17:09.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 17:07   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mat og massasje hadde vært en hit her i huset.

Gammel 11-12-10, 03:01   #18
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Takk for andre tips..:

Gammel 11-12-10, 08:02   #19
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Gavekort på sex hadde fungert i tørkeperioder. Men det har man vel ikke så tidlig i forholdet?

Ellers tenker jeg en god drikke til 500,-.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 09:30   #20
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Men det virker ikke hvis du gir det til flere enn en.

Neivel? Vi må virkelig få fullført den fri sex-diskusjonen en dag, altså.

Men altså. Hm. Gavekort på
- ryggmassasje
- skogtur
- middag
- kino

Sist redigert av Acsa : 11-12-10 kl 09:52.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.