Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Oppskrift på "70-talls-bukser" for barn?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 20:26   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppskrift på "70-talls-bukser" for barn?

Er det noen som har en mor som har spart på oppskrifter - ellers om har funnet oppskrift en eller annen plass?

jeg tenker på overaller i den typiske 70-tallsstilen og enkle bukser. Begge deler til prinsen på snart 2.

Ønsker meg veldig, veldig en oppskrift iallefall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:36   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppskrift på "70talls-bukser" for barn?

Strikk eller søm?

Jeg har noen strikkeoppskrifter - eller dvs. mamma har. Om det er søm du mener slenger jeg meg på og ønsker jeg også. Har sydd noen bukser/overaller i babycord til ztjerna men de får ikke helt rette 70-talls looken.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:51   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på "70talls-bukser" for barn?

Dette har jeg egentlig ikke peiling på, men hvis du kommer over en oppskrift, må du väre litt obs på bleieområdet på buksa. Min svigerinne fortalte at hun ikke fikk brukt noen av sine gamle bukser på poden fordi bleiene nå til dags er så mye större enn de var på 70-tallet. (Det gjaldt nok primärt babyklär, mulig det blir litt annerledes med 2-åringer.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:42   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på "70-talls-bukser" for barn?

Tenker på søm ja!

Min mor sydde mye tøy til meg (som igjen er gitt bort til venner som fikk barn etter at jeg kom til verden) - og hun hadde oppskrifter på optil flere bukser i riktig stil. Da hun flyttet til leilighet etter at vi hadde flyttet hjemmefra var de oppskriftene noe av det som forsvant på dynga....(dette var tidlig på 90-tallet, så hun trodde nok ikke at vi kom til å ønske noe av dette)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no