|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Google Street ViewDet har vært den store snakkisen her i byen de siste dagene. Omtrent alle jeg kjenner måtte innom for å sjekke om de var blitt foreviget i sommer da den røde Google-bilen kjørte rundt i gatene her.
![]() |
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Google Street ViewNæsj. Ser bilen. Men ikke noe mer spennende.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Google Street ViewJadda, jeg fant bilde av begge ungene og en kompis, ute i hagen.
![]() |
#4 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Google Street ViewVi har en morsom en, det er veldig ofte hundebæsj i oppkjørselen vår, og i google maps ligger det et bilde av naboen med bikkja in action. Har tatt vekk naboen, men her er hunden:
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Google Street ViewHos oss er det ikke noe spesielt. Bilen står utenfor, det er bossdag og naboen har besøk av mor. Men hvorfor bilen min står utenfor vet jeg ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Google Street View
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Google Street ViewHuset vårt vises knapt bak alle trærene. Skulle tro vi hadde mange trær foran huset, men nei. Bilen har filmet fra snuplassen og vi ser bare toppen av huset. Jeg er i grunnen veldig fornøyd med resultatet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Google Street ViewGubben har vært inne å sjekka, og han var lykkelig over at plena var nyklipt...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel
|
![]() Sv: Google Street ViewJepp, fikk akkurat melding fra en nabo om at jeg var observert. Og joda, på vei inn i oppkjørselen vår er jeg og minsten på sykkel. Så nå er raua mi på kartet. Ellers var det temmlig tomt i gata vår.
![]() |
#12 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Google Street ViewNår vi sjekka svigers hus så kan vi se svigermor står og speider mistenksomt mot bilen. Synes jeg hører henne: Ka e ta for ein rar bil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel
|
![]() Sv: Google Street View
![]() |
#15 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Google Street ViewIkke noe spennende her heller. En av bilene står ute, og verandadøra vår er åpen.
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Google Street ViewHehe, vi holder på i hagen, og mannen min er på bildet, bærende på masse hageavfall. Han ser ut som verdens nusseligste tuja med ben.
![]() |
#19 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Google Street ViewNyklipt plen, gitt!
![]() |
|
|