|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Tips til hvordan holde støvlettene oppe?Jeg har kjøpt meg noen lekre Catarina Martins, over knee. Problemet er bare at jeg er såpass mye tynnere i den ene leggen/låret at støveletten siger ned når jeg går. Det er en hempe med knapp bak kneet, men det hjelper ikke, den ene siger ned likevel. Jeg ser jo ut som Pippi Langstrømpe når jeg kommer gående, med en støvelett over kneet, og en på tur ned |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hvordan holde støvelettene oppe?Leggvarmere? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Tips til hvordan holde støvelettene oppe?
Har prøvd med det, men problemet er at den ene passer, men ikke den andre, så det blir fryktelit trangt i den som passer. Har dog ikke prøvd med bare i den som sklir ned, må kanskje teste ut dette |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Tips til hvordan holde støvelettene oppe?Gaffatape?
|
|
|
#6 |
|
Pandemonium
Sv: Tips til hvordan holde støvlettene oppe?Eller votteklyper?
|
|
|
#7 |
|
Rockesøster
|
Sv: Tips til hvordan holde støvlettene oppe?Votteklyper |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Sv: Tips til hvordan holde støvlettene oppe?Pfff, alle som ser deg vil da bare tro du går sånn fordi det er så tynn luft der oppe i høyden.
|
|
|
#10 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hvordan holde støvlettene oppe?Flere lag leggvarmere i den som glir ned, ingen i den som passer. Og bruk noen som er såpass lave at dem ikke vises over støvlekanten. |
|
|
|
![]() |
|
|