|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Søndagaktiviteter i osloområdet?Vi prøver å gjøre noe kos en dag i helgen. Jeg er ikke så veldig til å gå på tur for tida, så steder hvor man kan ta pause er velkomment. Try 22 mnd og blid og aktiv.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Lekeland på Haugenstua. Vi har store planer om å komme oss dit igjen, men tida har ikke helt vært med oss. Der er det egen lekebinge for de aller minste. Det koster 50kr for voksne, 120kr for barn og det er gratis for barn under 2 år. Det er forøvrig gratis for voksne også på hverdager mellom 10-15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Anbefaler Henie Onstad Kunstsenter. En venninne av meg er den ene av tre kunstnere som står bak denne utstillingen som er beregnet for barn!
![]() |
#4 |
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Hoppeloppeland kan kanskje prøves. Har ikke vært der selv, men har hørt at det er bra! Selv synes jeg det er litt i overkant dyrt kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Link til bondegården på Furuset finner du her.
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?En venninne av mer sverger til Folkemuseet på Bygdø. Om du er OBOS medlem får du rabatt på inngang.
![]() |
#7 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Jeg leste "sengeaktiviteter i osloområdet". På tide å køye, skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?
Var på teknisk museum med to åringen i sommer, det var kjempe stas, der er en hel "avdeling" for smårollinger. Gutten min storkoste seg der. (Jeg har bare fått referat, har ikke vært der med han selv.)
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?
Jepp, tenkte det var litt ok for voksne også.
![]() |
#10 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Teknisk museum syns Ida er kjempegøy |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Fin tråd! Abonnerer og sparer til fremtidige Oslo-besøk!
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Har ikke vært der selv, men vet at det er aktiviteter for barn søndager på barnekunstmuseet på Frøen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?Minst en gang i måneden arrangerer Black Box familyreggaedisco på teaterbåten Innvik. Datoer for våren:
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
![]() Sv: Søndagaktiviteter i osloområdet?I går var vi i reptilparken http://www.reptilpark.no/index.htm, og det var kjempegøy for alle. Poden på 23 mnd elsket det, og har snakket om slanger og diller i hele dag.
![]() |
|
|