Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ny bil - nytt bilsete?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 18:33   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ny bil - nytt bilsete?

Vi har ny bil i oppkjørselen ( ) og nå innser vi at det kan bli et problem å montere lillesøsters gamle bilsete bakovervendt. Setet hennes er et Cosmic-sete uten isofix. Bilen (takk for at dere spurte ) er en Volkswagen Touran 2011-modell. Vi finner ingen steder å feste stroppene til bilsetet hennes på setet foran, og endte i ettermiddag opp med å snu setet og bruke det med bilens trepunktsele. Absolutt ikke en løsning jeg synes er holdbar i lengden. Hun fyller 3 år i april, og vi hadde i utgangspunket lyst å ha henne bakovervendt til hun fyller fire. Vi hadde jo også planlagt å la henne ha storebrors gamle Cosmic-sete til hun var stor nok til beltestol, men det kan vel se ut som vi må ha et annet sete i mellomtiden. Jeg trodde jeg var veldig ferdig med å følge med på hvilke bilstoler for småbarn som er anbefalt. Er det noen som kan komme opp med et isofixsete som kan passe?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.