|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hjelp en sydennovise med å skjønneDa tror vi vi har landet på hvor vi skal reise i påska, og det blir sydenferie.
Betyr det at de villaene ligger langt unna hotellområdet? Jeg skjønner ikke helt det. Vi skal ikke ha "all inclusive", men det er mulig å bestille det også, men da bør jo villaene ha tilknytning til hotellanlegget?
|
|
|
#2 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønne...Det høres jo nesten sånn ut. Går det ann å finne det ut på kartet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønne...
Finner ikke ut av det på kartet.
|
|
|
#4 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneTrolig er de ikke det, men ville ikke tatt noe for gitt. Ring og spør i morgen. Sjekk traffikerte gater i nærheten også, om dere ikke har gjort det.
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneTror nok ikke de er så veldig langt vekke, vanligvis ligger slike leiligheter litt"bak" de andre, altså ikke rundt basengområdet.. Neppe mer enn et par min å gå.
|
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneHva er det de feirer der?
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønne
Aner vel ikke jeg, men noe må det jo være hvis de har bygd en hel by?
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneOg forresten er det én villa til ledig for påskeuka om noen andre vil være med. Jeg spanderer ikke altså, bare oppfordrer noen hyggelige til å vurdere å dra dit.
|
|
|
#10 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneJeg leste det som at de ikke ligger i utkanten av ferielandsbyen (og jeg tolker ferielandsbyen til å være hotellområdet). De er helt sikkert ikke langt unna.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg skal spørre i morgen for sikkerhetsskyld, men jeg har landet på at det nok er ganske i nærheten av hverandre.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneJEG GLEDER MEG SOM EN TUSSELADD TIL Å FORTELLE DETTE TIL PODEN OG STESNUPPA PÅ JULAFTEN! JUHUUUU OG JIPPI!
|
|
|
#15 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hjelp en sydennovise med å skjønneAkkuratt det skjønner jeg! Barna vår vet heller ikke at vi har bestilt. Vi kjøpte en reisebok til gc for barn, og den ligger under treet på julaften med lapp om god tur, hilsen nissen!
|
![]() |
|
|