Absolutte must i sminkepungen
Jeg er i en fase fortiden der jeg begynner litt på scratch etter lengre tids dvale når det gjelder så mangt, og nå har tiden kommet for å hive ut alt jeg har liggende og starte helt på nytt når det gjelder sminke og hudpleie.
Jeg har investert i en foundation og et par skygger fra I.D og har innsett at jeg nok kommer til å kjøpe mer derfra, selv om det koster sitt. Veldig gode produkter. Dog er jeg åpen for andre forslag også, selvsagt.
Jeg har en rouge og ymse mascara, men jeg skulle gjerne likt å finne en mascara som ikke blir delvis klumpete og tørr innen forholdsvis kort tid (jeg pumper ikke kosten.) Så tips til mascara tas i mot med stor takk.
Jeg har også kjøpt meg en ny kost til base, men jeg trenger flere koster - hvilke og hvor mange? Må jeg ha en egen til hver eneste skygge og _hva har du_??
Hva mer trenger jeg - hvor mange skygger er det greit å ha; typ et par til hverdags og et par til fest? Anbefalinger til greie farger å ha som basis, evt. litt miks og match?
Jeg lurer på så mangt, føler meg helt grønn igjen og vil gjerne finne frem til en "basispakke" med noe attåt!