|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JulestressNå får jeg snart helt panikk og vet ikke hva. Tårene presser bak øynene og dagene tikker alt for fort ned til jul. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: JulestressVi har bakt pepperkaker en dag, ellers koser vi oss som vanlig uten noe ekstra fordi det er jul. Nå er ungen riktignok bare 2 år og skjønner lite av hele greia, men jeg orker ikke styre så mye fordi det er jul. :sløv:
|
|
|
#3 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Sv: JulestressPust med magen og gi beng! Jeg er høygravid med tvillinger, og sykehusinnleggelsen lurer rundt hjørnet hvis blodtrykket fortsetter å stige. Ergo har jeg ikke sjans til å rekke alt jeg "burde" før jul. Har bestemt meg for at det jeg bruker energi på, skal være ting som Snuppa setter pris på. I dag har vi spilt Uno en halvtime, og pakket inn en gave hun hadde laget. Mannen får sveipe over med moppen og hente ned julepynten. Julekaker får man kjøpt.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: JulestressA: Ingen ser om du har vasket i hver en krok og støvsugd under senga.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: JulestressInagh sa det. Ikke stress. |
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: JulestressHer er mine juleforberedelser:
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulestressJeg er også enig med Inagh. Ta det med ro, slapp av, de koser seg masse likevel. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: JulestressJeg har bekkenleddsyndrom og min førjulstid med ungene består av følgende: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julestress
Helt likt oss, men vi baker i morgen. Mandag skjer det ingenting. Og så pyntet vi ikke pepperkakehus, for det har vi ikke. Null stress i år! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Julestress*rekker opp hånden*
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulestressDu kan få låne mitt mantra: "Denne julen blir det slik...neste jul skal jeg prøve å få til mer!" Si det inni deg, til det sitter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
|
|
|
#13 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: JulestressAdministrere, prioritere og delegere!!! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: JulestressEg gjer ikkje meir reint til jul enn til andre dagar i året. Det ser eg verkeleg ikkje behov for. Heilt vanlig støvsuging og rydding. Tørker støv berre om det vises godt - sånn som vanlig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
![]() |
Sv: JulestressSer du har fått mange gode råd; bruk dem |
|
|
|
|
|
#16 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: JulestressOg så kan man huske på sånne gamle hybeltriks, som grønnsåpe i en skål under sofaen for å få julerentlukt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: JulestressGreia er jo selvfølgelig å ha det såpass rotete at når man har føyset unna på stuebordet så skinner barneøynene. Det skal jo bare være bittelitt ryddigere og renere enn til vanlig.
|
|
|
#19 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JulestressDet ble litt styrete her også i år. Jeg med ryggvondt som akkurat har ordnet seg med kortison (men med vaske/støvsugeforbud fra legen) og en mann som fikk utvidet to t\dager i polen denne uken til at han kommer hjem dagen før lille julaften. Julaften fylles huset med 10-12 til middag...
|
|
|
#20 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: JulestressJuletre + gaver + god mat + tid til å være sammen = jul.
|
![]() |
|
|