|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Sunwing Arguineguín (Gran Canaria) vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins (Mallorca)?Vi er tydeligvis sent ute med sommerferieplaner for mange hotell er fullbooket allerede, i hvert fall for 3-roms leiligheter i juli. Sist redigert av Éowyn : 21-12-10 kl 23:14. Årsak: La til stedsnavn i tittel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?Vi likte oss der veldig godt. :-)
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?Vi trivdes overhodet ikke på Sunwing Arguineguin. Hovedgrunnen til at vi ikke likte oss var at det var iskaldt vann i bassenget, og vannet var altfor salt - det gjorde fysisk vondt å svømme i det.
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?Det eneste som var ledig på Arguineguin var H-leiligheter med havutsikt. Opp til 9. etg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?Vi har vært på SunVing Arguineguin, og syntes det var helt greit der, men Kanariøyene er et sted jeg bare vil dra på vinteren, når Middelhavet er uaktuelt. Arguineguin er en ikke spesielt sjarmerende by, synes jeg, mens Alcudia er koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?Når skal dere reise?
![]() |
#8 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?Vi bare elsker Alcudia, så jeg vet hva jeg hadde valgt.... (Har feriert der siden 1984
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing Arguineguín vs Star Tour Blue Village Alcúdia Pins?
Sånn klima-messig er Kanariøyene absolutt å foretrekke på den tiden, men Alcudia er flott det altså. Har bodd på Sunwing der også. Fantastisk flott, men kunstig dyrt i fht. andre Sunwing-anlegg pga. populariteten.
![]() |
|
|