Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Haster/krise ... God sjokoladekake/sjokoladecookies (barnevennlig) uten sirup/melis

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 16:13   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Haster/krise ... God sjokoladekake/sjokoladecookies (barnevennlig) uten sirup/melis

Sjokoladekake konfekt ting jeg skulle servere på julaften ble ikke god,bakt i går kveld som prøve.

Og jeg må ha noe å servere på julaften som mann og unene liker.(mann liker ikke bløtkake,ikke marsipankake,kan til nød spise ostekake men han liker eks snickers kake,og vanlig langpanne sjokoladekake,men ikke med lys sjokoladeglasur)
Den kan ikke innholde sirup eller melis og må kunne bruke splenda(turbo tåler ikke fruktose og sukker), så ergo så må det ikke være 6 dl sukker i den for men 6 dl splenda så blir dte ikke godt.Har tatt vanlig kakeoppskrift og hadd like mye splenda som det skulle være sukker og det ble bare stygt.

Noen som har noe å dele?

Er så lei den vanlige sjokoladekaken ala langpanne så hadde lyst å servere noe godt som alle liker og kan spise.

Kaker som turbo ikke kan spise lager jeg ikke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.