|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Jeg skal over nyttår kjøpe meg ny telefon, fordi jeg er så dritt lei SE Xperia mini pro, hvor skjermen fryser slik at jeg må ta ut batteriet, hvor alt henger, den går i svart før den omsider finner ut at den skal komme til seg selv igjen osv. |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Samsung Galaxy 551? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Har du forsøkt å oppgradere xperiaen din? |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Nei, men jeg har hatt veldig lyst til å nedgradere den en del ganger :lespælmedenhardtiveggen: |
![]() |
![]() |
#5 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Jeg har HTC Desire og sikler på Desire Z, men nå er jeg jo liksom vant til den str da.... Hvorfor skal du ha/trenger du tastatur?
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Jeg hadde storebroren til Mini Pro, og likte ikke å skrive meldinger på skjermtastatur. Det er stort sett det jeg gjør - skriver sms, så det må være tastatur. |
![]() |
![]() |
#7 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Jeg klarte ikke å venne meg til å bruke tastaturet på Nokia N97 mini, så jeg urer på om det er bortkastet for meg....
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Jeg har gått over til Nokia N8, og er fornøyd med den. Litt mindre fleksibel enn X10, men jeg er allikevel fornøyd. Videokameraet på N8 tror jeg nesten må være på høyde med det store videokameraet vi har. Fullt tastatur får man kun ved å snu den på siden. Når man har den stående kommer automatisk gammeldags telefontastatur opp, noe jeg er veldig glad for. Synes det er fint når jeg har lyst til å taste med en hånd.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Ups. Nå så jeg at android var et krav. N8 er ikke android, kun OVI store som mulighet, og der er det mye mindre å velge mellom enn på det androide markedet.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny telefon med android og fullt tastatur - hvilken?Jadda...jeg regner med det innlegget der handler om alt annet enn androidtelefoner... |
![]() |
![]() |
|
|