|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Klipping av hund?Vi har overtatt min mors lille Chipoo - mix av Puddel og Chihuahua, og han er blitt så raggete i pelsen, og med enkelte pelsklumper eller hva jeg skal si, særlig foran og rundt frembeina, så skulle gjerne ha klippet han, i hvert fall slik at han kan se skikkelig. Pelsen henger ned i ansiktet hans osv. |
![]() |
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Klipping av hund?Jeg har portugisiske vannhunder, og de blir klippet også på vinterstid.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Klipping av hund?Jeg fant en hundefrisør + + i Lillestrøm som vi kan sjekke ut. |
![]() |
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Klipping av hund?Du- invester i en god klippemaskin. Den sparer du inn på etpar klippinger eller så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Klipping av hund?Når det gjelder tugger i pelsen, så er det enklest å klippe de med saks først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Klipping av hund?Jeg ser jo helt klart fordelen med å gjøre det selv, så vil gjerne teste klippemaskina di ja |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Re: Klipping av hund?
Han her har antakelig noe samme pelstype ser jeg for meg, så å snaue helt i hvert fall første gangen tror jeg er helt nødvendig. |
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Klipping av hund?Jeg har kjøpt klippemaskinen hos Norsk Småfeservice ved Hellerud, de er veldig ok altså. De sliper skjærene også, selv om det for tiden er litt vanskelig pga sykdom anbefaler jeg de på det varmeste.
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Klipping av hund?Jeg ville kanskje ventet til det blir litt mildere før jeg testet ut helt snauing... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Klipping av hund?Ja jeg ordla meg feil- det er jo ikke kam du trenger, men et skjær som etterlater litt mer hår. Det tror jeg at vi også skal investere i snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Klipping av hund?Hva jeg trenger og ikke trenger aner jeg ikke for å være helt ærlig haha, men vi finner vel ut av det mens vi går sikkert |
![]() |
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Klipping av hund?Ååå jeg gleder meg så til dere kommer på besøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klipping av hund?Vet om en kjempeflink frisør på Fjellhamar, må bare høre med moren min om telefonnunner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Klipping av hund?Han her trenger sikkert ikke akkurat noen stram puddelklipp altså, men det er jo greit at det blir gjort skikkelig, jeg er med på den. Finner du nummeret skal jeg høre med henne, om vi kan om ikke annet stusse litt, og få klippet frem fjeset hans. Det er vel for kaldt til å ta alt nå. |
![]() |
![]() |
|
|