Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Chanel les 4 ombres - fargeanbefalinger

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-10, 08:28   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chanel les 4 ombres - fargeanbefalinger

Jeg fikk en chanel i julegave. Fargene er fine, men jeg kjenner at de glitrer for mye + at jeg ikke er helt fortrolig.

Det er denne jeg har fått - men som jeg som sagt er usikker på. Mye fordi jeg allerede har fargene og litt fordi føler de glitrer litt for mye. På den annen side vet jeg at sotet look vil bli greit å få til med denne...men dog:

Noen som har noen alternative farger å anbefale til meg? Jeg er tradisjonell kommunefarget.

Gammel 27-12-10, 23:44   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chanel les 4 ombres - fargeanbefalinger

Jeg greide dog å ta et valg på egen hånd og byttet idag til denne:

Veldig fornøyd med denne altså. Chanel har utrolig gode skygger!

Gammel 28-12-10, 08:09   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har kjøpt den der siste til meg sjølv, etter tips her inne Er godt fornøgd, sjølv om eg syns den med gullskimmer i er litt skummel å bruke. Øver på å bli flink da

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 09:12   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den du byttet til har jeg også, kjempefin.
Prøvde å finne en annen jeg har til deg i går, men fant den ikke. Har en i fargene 81 mener jeg, den er og fin til deg vil jeg tro.
Hilsen en annen som er kommunefarget

Gammel 28-12-10, 16:14   #5
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Åh, den du byttet til var jo flott i fagene

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.