|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva fikk dere til jul i år?Vi har hatt ønsketråd og byttetråd, men ikke noe tråd over hva vi fikk.
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk Gelius boken og en annen bok + noen fine ting Propellen hadde laget i nhg og disse:
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk en fantastisk hjemmestrikket genser av min beste venninne, et trykk jeg har ønsket meg og hjemmestrikket pulsvanter/lue av ei annen venninne, ski av mannen
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk klokke og nye ski av mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Vi fikk mest fellesfaver til huset. Av svigers fikk vi nytt fint bestikk til kjøkkenet som vi ønsket oss, kjeler, Nariskålen fra Iittala, hjemmestrikkede sokker og en snodig ting fra mamma og pappa som vi lurte lenge på hva var, det er visst ett bokmerke.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk hvit støpejernsgryte fra Le Creuset, fem fotoårbøker, en piskeskål, solpudder og pudderkost, noen bøker, litt konfekt. Og så fikk gubben og jeg noen gryter og deler til bestikket sammen, i tillegg til påfyll på kontoen.
![]() |
![]() |
#7 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Felles fikk vi terrassevarmer, vin, konfekt, duker, god kjøkkenkniv, deler til Grand Cru servicet, penger, to bøker og sengetøy.
![]() |
#9 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk en MacBook Air og en ekstern cd/dvd enhet til denne fra min kjære snille mann.
Storebror -93 og Jonas -02 Sist redigert av Kula : 27-12-10 kl 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Felles: To kjøttkniver, et par vinflasker, gavekort på IKEA og et senter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk iPod Touch av mannen.
![]() |
![]() |
#12 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk den høyt ønskede macbooken |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk en digital reisevekt, et bakunderlag og en vitløksgreie av mannen, ikke akkurat i det romantiske hjørnet. Årets mummi-julkopp, en Taikabolle, en kokebok, Norheimsokker og to vakre halskjeder av annen familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk masse ullsokker, hals, fine hansker, to pysjer, tre klokkeradioer, en lyslykt og en kokebok. Pluss endel ting ungene hadde lagd selv. Absolutt fornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk Iphone4 tidligere i høst som forskudd på julegave fra mannen. På julaften fikk jeg Dexter sesong 4 som vi begge elsker og Playstation 3 pluss to spill til alle. Fra mor fikk jeg en dyr BH fra undertøysbutikk og strømpebukser, fra søster fikk jeg høyt ønsket Matis energizer cream, fra svigers fikk jeg rette-krølltang, kule lysestaker og felles juice-fruktpresse, søt ørepynt og bok fra venninner, 4 bøker fra svogers og Clarins bodylotion fra venninne-gammel nabo. Og noen flasker vin fra tante og noen andre.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?KA blender
![]() |
#18 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Penger Sist redigert av Chablis : 27-12-10 kl 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Bjørnefitte fra Jean Paul - jeg ser ut som en delvis hårløs dobørste, men akk så god og deilig myk og varm og ...
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 27-12-10 kl 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk dere til jul i år?Gliser av Absalone. |
![]() |
![]() |
![]() |
|