Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En god hudpleieserie - anbefalinger?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-10, 14:10   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

En god hudpleieserie - anbefalinger?

Overskriften sier det meste.

Jeg fikk et sett hudpleieprodukter med rens, sminkefjerner, kremer etc. fra Clinique til jul i fjor, tok det først i bruk i høst og har vært veldig nøgd, men nå er det tomt og parfymeriet borti svingen fører ikke Clinique ...så jeg tenkte jeg kunne høre om det finnes andre gode hudpleieprodukter dere kan anbefale? Viktigst for meg er sminkefjerner, en ansiktssåpe/vask/rens, en fuktighetskrem som ikke er for fet og en øyekrem som gir et godt grunnlag for make-up.

Hva bør jeg prøve?

Gammel 27-12-10, 19:01   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god hudpleieserie - anbefalinger?

Har du prøvd Dermalogica? Jeg er veldig fornøyd med den serien, og det har jeg hørt at mange andre er også.

Gammel 27-12-10, 19:15   #3
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Hvis du ikke har spesielle problemer med huden din ville jeg prøvd Dermalogica.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 19:53   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ingen spesielle problemer med huden nei. Noe uren hud tidvis under mens, men lite i ansiktet. Jeg har allikevel en fet hud, dvs. jeg kan lett få kviser av fete kremer. Ellers har jeg en slik hud som de fleste vel misunner meg; veldig ren, glatt/myk og jevn, og visstnok veldig rynkefri - dvs. min mor har nesten ikke rynker i en alder av 60 og flere hudpleiere har sagt at de neppe tror jeg kommer til å få særlig av det heller. Reagerer ikke på ulike produkter.

Gammel 27-12-10, 20:22   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg brukte Dermalogica og var fornøyd med det. Så fikk jeg Ole Henriksens tonic spray, og den er fantastisk, men høy pris og lite tilgjengelighet gjorde at jeg landet på REN. Fås i parfymerier og hos noen Apotek. Veldig fornøyd . Har ingen problemer eller behov, får noen sorte prikker.

Gammel 27-12-10, 20:22   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jojobaolje fra helsekosten til ansiktsvask og fuktighetskrem, Dior sin sminkefjerner til øynene, og en underlagskrem fra ID til øyesminken. Det bruker jeg og er veldig fornøyd. Brukt Dermalogica tidligere, men prøver å bruke produkter som ikke har så lang holdbarhet for å ta hensyn til huden.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.