|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Morsomst med hockey eller kunstløpskøyter?Jeg fikk hockeyskøyter til jul - til bruk sammen med barna etterhvert som de prøver seg på skøyter. Jeg ønsket meg skøyter, men hadde vel sett for meg kunstløpskøyter. Hva er morsomst/ lettest etc? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Jeg synes kunstløpskøyter er desidert lettest, fordi de ikke "glir ut" foran, men "stopper opp" etter hvert skritt. Hvis du skjønnte hva jeg mente nå er du virkelig glup, forresten.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Hva kommer ungene dine til å stå på? Hvis ungene skal spille hockey så er det jo greit at du også har hockeyskøyter, og det samme med kunstløp.
|
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Jeg syns hockeyskøytene er mest morsomme å gå på.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Hockey |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Jeg syns kunstløp er vanskeligere å stå på, jeg har tryna mer enn en gang pga de idiotiske piggene foran. Jeg ville hatt hockeyskøyter.
|
|
|
#10 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Hockey. Uten tvil. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Lettere å lære seg å stå på skøyter med hockey.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Jeg gikk litt på (mammas gamle kunstløpskøyter faktisk) da jeg var liten. Så jeg kan jo gå fort runder på en skøytebane, snurre rundt, gå litt bakover og sånn. Jeg lurer vel egentlig mest på om jeg fortsatt kan gjøre slike små "kunster" på hockeyskøyte? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Du vil vel være mer eller mindre i stand til å gjøre alt som ikke krever akkurat stopp-funksjonen bremsene foran har.
|
|
|
#15 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?Hvis du ikke ahr skøytene enda, vil jeg virkleig anbefale hockeyskøyter i softskøyte-variant!
|
|
|
#16 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Morsomst med hockey eller kunstløpskøyter?Jeg bestillte nettopp softskøyter på intersport.no, orker ikke lete i butikkene. Har ikke gått på skøyter siden jeg var barn.
|
|
![]() |
|
|