Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Morsomst med hockey eller kunstløpskøyter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-10, 20:46   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Morsomst med hockey eller kunstløpskøyter?

Jeg fikk hockeyskøyter til jul - til bruk sammen med barna etterhvert som de prøver seg på skøyter. Jeg ønsket meg skøyter, men hadde vel sett for meg kunstløpskøyter. Hva er morsomst/ lettest etc?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 20:54   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Morsomst med hockey eller kunsløpskøyter?

Hockey er vel lettere å gå på? Bredere og dermed bedre balanse.

Gammel 27-12-10, 20:54   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes kunstløpskøyter er desidert lettest, fordi de ikke "glir ut" foran, men "stopper opp" etter hvert skritt. Hvis du skjønnte hva jeg mente nå er du virkelig glup, forresten.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 20:58   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kommer ungene dine til å stå på? Hvis ungene skal spille hockey så er det jo greit at du også har hockeyskøyter, og det samme med kunstløp.

Jeg har kunstløpskøyter nå, men da jeg var barn hadde jeg hockeyskøyter. Det er lettere å gå på kunstløpskøytene pga piggen foran, synes jeg.

Gammel 27-12-10, 21:19   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns hockeyskøytene er mest morsomme å gå på.
Kunstløpskøytene er det brems (pigger) på foran og skøytebladet er helt rett. Hockeyskøytene er uten brems og bladet er mer buet, og man må derfor ha balanse forover og bakover i tillegg til sidelengs.

Men sånn for å stå litt sammen med barna en gang i ny og ne ser jeg egentlig ikke for meg at det spiller stor rolle. Men mindre dere avanserer til å bruke kølle og puck etterhvert, da ser det bare schjempeteit ut med kunstløpskøyter.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 21:22   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hockey uten tvil!

Kunstløp er for pyser.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 21:51   #7
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hockey er gøyere å gå på, men vanskeligere.... Kos deg med ungene!!

Gammel 01-01-11, 11:53   #8
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hockey

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 11:56   #9
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns kunstløp er vanskeligere å stå på, jeg har tryna mer enn en gang pga de idiotiske piggene foran. Jeg ville hatt hockeyskøyter.

Gammel 01-01-11, 11:59   #10
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Hockey. Uten tvil.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 12:02   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Hockey er gøyere å gå på, men vanskeligere.... Kos deg med ungene!!

Signerer!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 13:33   #12
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Lettere å lære seg å stå på skøyter med hockey.
Med kunstløpskøyter så er det utrolig mange som bruker lang tid på å komme over fasen hvor man "går" og hakker seg fremover fremfor å skøyte. Og når du først har lært det så tryner du på grunn av piggene i stedet.

Jeg bor tre meter unna en skøytebanen, jeg står og ser på dette hver kveld, haha.

Gammel 01-01-11, 13:36   #13
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk litt på (mammas gamle kunstløpskøyter faktisk) da jeg var liten. Så jeg kan jo gå fort runder på en skøytebane, snurre rundt, gå litt bakover og sånn. Jeg lurer vel egentlig mest på om jeg fortsatt kan gjøre slike små "kunster" på hockeyskøyte?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 13:38   #14
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Du vil vel være mer eller mindre i stand til å gjøre alt som ikke krever akkurat stopp-funksjonen bremsene foran har.

Gammel 01-01-11, 13:40   #15
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du ikke ahr skøytene enda, vil jeg virkleig anbefale hockeyskøyter i softskøyte-variant!
Det er skøyter som har lukking i slalomstøvler-patent, om du skjønner! Fantastsk digg å slippe knyting av 2 meter lange lisser! Lettere å få foten nedi og MYE raskere å ta av og på! Sjekk FROST-modellen på G-sport, f eks...

Gammel 01-01-11, 21:37   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomst med hockey eller kunstløpskøyter?

Jeg bestillte nettopp softskøyter på intersport.no, orker ikke lete i butikkene. Har ikke gått på skøyter siden jeg var barn.

Gammel 01-01-11, 21:39   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hockey uten tvil!

Kunstløp er for pyser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.