Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når man ikke tåler en krem - bytte?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 23:57   #1
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når man ikke tåler en krem - bytte?

Jeg fikk en flott (og dyr) Elisabeth Arden krem til bursdagen min. Jeg tåler den dessverrre ikke. Etter 24 timer hadde jeg elveblest i ansiktet. Kan jeg levere den tilbake til butikken eller er det ikke mulig siden den er åpnet. Skikkelig ergelig.

Gammel 30-12-10, 00:06   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man ikke tåler en krem- bytte?

Du må jo selvsagt gjerne prøve. Kanskje butikken kan være interessert i å bruke kremen som tester, eller eventuelt at de kan gi deg en annen krem i bytte? Men generelt sett tenker jeg at med mindre de nærmest har garantert at du ikke ville reagere på denne kremen, så vil de ikke ta den tilbake.

Samtidig - man vet aldri. Kanskje butikken er veldig interessert i å få deg som kunde, og at de i den forbindelse ønsker å yte deg ekstra god service?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:32   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man ikke tåler en krem - bytte?

Da jeg handlet i et parfymeri nettopp, ble jeg informert om at hvis jeg reagerte på et produkt var det bare å komme tilbake med det. Så ville de registrere reaksjonen og gi tilbakemelding til produsenten. Husker ikke om hun sa at man fikk pengene tilbake eller et annet produkt, men en av delen var det. Dette var et Esthetique-parfymeri.

Sist redigert av Filifjonka : 30-12-10 kl 01:11.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:59   #4
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker et parfymeri som ikke har kjedetilknytning, der de driver skikkelig sørviss
Reagerer man allergisk på et produkt får man et annet produkt, tilgodelapp eller penger tilbake.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 11:29   #5
goldnugget
fornøyd

goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar Da drar jeg og sjekker!

Gammel 30-12-10, 19:53   #6
goldnugget
fornøyd

Standard

Jeg fikk igjen pengene for kremen og kjøpte meg noe annet det var god service! Hun beklaget så mye....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.